Sistah Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 Olen jossain kansanterveyspäivässä ja koulullakin hypistellyt sellaista (etenkin perheiden) ravitsemusohjauksen apuvälineeksi soveltuvaa materiaalia, johon kuului laadukas kova pelilauta-tyyppinen alusta, jonka toisella puolella oli.... ehkä ruokaympyrä tai vuorokausiympyrä? ja toisella puolella "voimavaratankki", ja pakettiin kuului samoin laadukkaan oloisia pieniä ruoka-ainekortteja valokuvineen. Olen tässä elellyt käsityksessä, että se kuului Neuvokas perhe -materiaaleihin, mutta nyt kun selailen nettiä niin en tätä 'pelilautaa' löydä Neuvokkaasta perheestä. Mihinkäs materiaaleihin se sitten kuuluisi? Kuka tunnistaa? Olen vähän sillä mielellä nimittäin, että tämä olisi mainio apuväline kehitysvammaisten ravitsemusneuvontaan tämänhetkisessä työssäni. Vanha koira. Uusia temppuja.
Julma Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 http://www.painokas.fi/ajankohtaista.php Toi? Halvat vitamiinit iHerbistä - Klikkaamalla tästä vielä 10 dollaria alennusta ensitilaajalle!
Sistah Posted October 8, 2010 Author Posted October 8, 2010 No niin! Heti löytyi! Kiitos Julma! Vanha koira. Uusia temppuja.
kuukkeli Posted November 21, 2011 Posted November 21, 2011 Kuulostaa hienolta,saman moista voisi kohottaa seksuaalineuvonnan asiakkaille,sekä mielenterveyden keskusliiton sivuiltakin se löytyi.Taitaa kyseessä olla perheiden eri varallisuus,jotta kaikilla ei ole varaa ostaa tuollaista peliä kotiinsa. Marianne T.
PublicHealthNurse Posted January 21, 2012 Posted January 21, 2012 Tasan yhdessä neuvolassa ollut tuo matsku missä olen harjotellut/työskennellyt ja sielläkään sitä ei osattu käyttää.. :/ Varmasti olisi kyllä kätevä apuväline työssä. Meconium happens.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.