Jump to content
MAINOS

alle 50 vuotiaiden sydäninfarktit ehkäistävissä tupakoinnin lopettamisella

Ketorin

Recommended Posts

Posted

Mediuutisten mukaan puolet alle 50-vuotiaiden sydäninfarkteista olisi ehkäistävissä tupakoinnin lopettamisella.Tutkimuksen mukaan  35 €â€39-vuotiailla tupakoitsijoilla on viisinkertainen sydäninfarktiriski tupakoimattomiin verrattuna.

Lue lisää:

http://www.mediuutiset.fi/doc.te?f_id=622184

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

MAINOS
Posted

Niinhän se on. Tupakointi on suurin yksittäinen riskitekijä sydän- ja verisuonisairauksissa. Yllättäen ko. asiaa ei läheskään kaikki hoitajat tiedä. No, nyt tupakalle. ;D

Failure is always an option

Posted

Mun elämänlaatuni ei ole ainakaan parantunut tupakkalakon aloittamisen jälkeen. Lakossa olo kiusaa sen verran pahasti mieltä. Fysiikka on kait nimellisesti parantunut; keksisi vaan millä motivaatiolla mä pääsen eroon tuosta lakon myöta kertyneestä yli kymmenestä kilosta.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

Carbona not glue

Posted

Mulla on tullu mahaa yli 10 kiloa kanssa ;D Ei mahu enää samat housut jalkaan ;D Mutta olo on paljon parempi!

Posted

Mulla on tullu mahaa yli 10 kiloa kanssa ::) Ei mahu enää samat housut jalkaan :P Mutta olo on paljon parempi!

-Kun osaisi edes sanoa tuntuuko paremmalta psyykkeen puolelta.. Melkein tekee mieli sanoa et ei. Kyl toi röökaaminen sen verta kivaa oli.

-Saisikohan sitä tupakanvastaisesta terveysfascismista jotain lohtua? Jos aloittaisi testaamalla sitä työkavereihin..

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

Carbona not glue

Posted

Mun elämänlaatuni ei ole ainakaan parantunut tupakkalakon aloittamisen jälkeen. Lakossa olo kiusaa sen verran pahasti mieltä. Fysiikka on kait nimellisesti parantunut; keksisi vaan millä motivaatiolla mä pääsen eroon tuosta lakon myöta kertyneestä yli kymmenestä kilosta.

Mulla on tullu mahaa yli 10 kiloa kanssa ::) Ei mahu enää samat housut jalkaan :P Mutta olo on paljon parempi!

Ei taida kannattaa sitten mun lopettaa kun kiloja on jo valmiiksi liikaa...  :-

Posted

Ei taida kannattaa sitten mun lopettaa kun kiloja on jo valmiiksi liikaa...  :-

Lopettaminen kannattaa aina, kuten tämäkin tutkimus esittää.  ::)
MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...