Jump to content
MAINOS

Opinnäytetyö seksuaalineuvojan koulutus- Kysely seksuaalisesta häirinnästä hoitotyössä-


Mitteli

Recommended Posts

Olen seksuaalineuvojan koulutuksen lopputyö vaiheessa ja teen lopputyöksi tutkielmaa hoitotyössä olevien hoitajien kokemuksia seksuaalisesta häirinnästä. Aihe on tärkeä ja valitettavan yleistä hoitoalalla työskenteleville.

Käytän lopputyössäni hoitajien kokemuksia ja tarinoita, niin ettei henkilöllisyys, eikä paikkakunta tule esille. Voit vastata kysymyksiini tai kirjoittaa ihan vapaamuotoisesti.

 

1. Missä ammatissa työskentelet ja missä? (esim. sairaanhoitaja, lähihoitaja, henkilökohtainenavustaja jne ja sairaala, vainhainkoti,kotisairaanhoito jne).

Ikäsi ja sukupuoli?

2. Millaisia tilanteita työssäsi olet kohdannut jossa olet saanut osaksesi seksuaalista häirintää?

3. Oletko mielestäsi saanut riittävää koulutusta kohdataksesi häirintä tilanteet ja tietääksesi kuinka niissä toimia?

4. Mitä ratkaisuja työssäsi olet itse tai työnantajasi on tehty häirintätilanteiden tullessa esille?

5. Millaisia vaikutuksia seksuaalisella häirinnällä on työssäsi ja henkilökohtaisessa elämässäsi?

 

Kiitän jo ennakkoon vastauksestasi ja rohkeudestasi kertoa kokemuksistasi. Käsittelen ne luottamuksella ja yksityisyyttä suojaten. Voit lähettää vastauksen osoitteeseen: vastaakyselyyn(a)luukku.com

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tutkielmien tekijöiden kannattaa kyllä esitellä itsensä. Itse en lähettelisi anonyymille nimimerkille kokemuksiani seksuaalisesta häirinnästä.

  • Tykkää 3
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...