Jump to content
MAINOS

Mitä ne sählää mun palkan kanssa?!


Kerde

Recommended Posts

Palkanlaskija vaihtu tammikuussa. Tammikuun oon tehnyt jo koko-aikaista. Huomasin vasta äskettäin, että mulle maksettiin osa-aikaista silti tammikuu. Ilmoitin palkanlaskijalle siitä ja se lupas korjata ne heti. Näin tapahtui. PENNILLEEN en tietenkään tarkastanu, kun oli niin iso summa rahaa... (  :) ) Tulospalkkaus siis siellä sotkemassa mun ajatuksia.

Eilen YLILÄÄKÄRI lähetti mulle ja osastonhoitajalle kopion vastatessaan palkanlaskijalle ja siitä näin, että palkanlaskija oli lähettäny YL:lle ja AYL:lle kysymyksen mikä on mun tarkka peruspalkka...  huh.gif YL oli vastannu sille, että he ovat vain lääkäreiden esimiehiä, välittää tiedon hoitajien esimiehelle.

Anyway, mikä siinä peruspalkan laskemisessa voi olla ongelma, kun se on KAIKILLE sama liitosta huolimatta.  huh.gif (Nyt se oli kattonu mun peruspalkaks sen mitä se oli ennen kuin jäin  osa-aikaiselle, eli siitä puuttuu jotku korotukset.)

Mikä siis on ongelma?

P.S. Meneeks tulospalkkauksesta erilailla verot?

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Anyway, mikä siinä peruspalkan laskemisessa voi olla ongelma, kun se on KAIKILLE sama liitosta huolimatta.  huh.gif

Ainakin joissain paikoissa tehyläisillä on isompi palkka. Kyse on muutamista euroista mutta kuitenkin. Itsellä oli niin että perus oli 1831 ja tehylisällä 1840.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Anyway, mikä siinä peruspalkan laskemisessa voi olla ongelma, kun se on KAIKILLE sama liitosta huolimatta.  huh.gif

Ainakin joissain paikoissa tehyläisillä on isompi palkka. Kyse on muutamista euroista mutta kuitenkin. Itsellä oli niin että perus oli 1831 ja tehylisällä 1840.

Meillä elokuussa nostettiin muiden palkat "samasta työstä sama palkka"-periaatteella, joten kaikilla on sama, kuten sanoin. Tajuisinkin jos ois toi Tehy-epäselvyys...

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...