Jump to content
MAINOS

Ei yöperehdytystä


Valkeasisar

Recommended Posts

Törmäsin paikkaan jossa tosiaan ei minkäänlaista yöperehdytys vuoroa halunnut esimies antaa. Hänen  mielestään pari päivävuoroa riittää siihen että oppii tuntemaan asukkaat ja siitä sitten suoraan yövuoroihin, ja siis "vakiyököksi"...

Muuten tuo vielä ehkä menisi mutta kun tuossa kyseisessä paikassa vieläpä oli yöllä ja aamulla annettavia lääkkeitä, haastavia asukkaita ym.paljon tehtävää... esimies perustelut että koska olen tehnyt ennenkin yövuoroja niin ei se  sen kummempaa tuollakaan ole.

Sanoin silti että jokainen paikka on aina erilainen omalla tavallaan ja koskaan et voi tietää mitä tapahtuu...ja vastuu siellä on minulla yksinäni.  Joten sanoin että valitettavasti en uskalla kylmiltään suoraan mennä yövuoroon vain 2 pelkän päivävuoron jälkeen...Ehkä joku muu uskaltaa mutta minä en. Olen sen kerran tehnyt ja en tee enää ikinä. 

 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
4 tuntia sitten, Pupupuku kirjoitti:

Törmäsin paikkaan jossa tosiaan ei minkäänlaista yöperehdytys vuoroa halunnut esimies antaa. Hänen  mielestään pari päivävuoroa riittää siihen että oppii tuntemaan asukkaat ja siitä sitten suoraan yövuoroihin, ja siis "vakiyököksi"...

Muuten tuo vielä ehkä menisi mutta kun tuossa kyseisessä paikassa vieläpä oli yöllä ja aamulla annettavia lääkkeitä, haastavia asukkaita ym.paljon tehtävää... esimies perustelut että koska olen tehnyt ennenkin yövuoroja niin ei se  sen kummempaa tuollakaan ole.

Sanoin silti että jokainen paikka on aina erilainen omalla tavallaan ja koskaan et voi tietää mitä tapahtuu...ja vastuu siellä on minulla yksinäni.  Joten sanoin että valitettavasti en uskalla kylmiltään suoraan mennä yövuoroon vain 2 pelkän päivävuoron jälkeen...Ehkä joku muu uskaltaa mutta minä en. Olen sen kerran tehnyt ja en tee enää ikinä. 

 

 

Ei ole mitään kaavaa millä mennään.Tyylikästähän se on että voisi perehtyä ensin toisen yökön matkassa ennen kuin alkaa omat itsenäiset vuorot. Toivottavasti työpisteesi muodostuu hyväksi ja ettet yövuoroissa koe alati tunnetta että vain selvitään tilanteesta toiseen. Nykyään alkaa olla juuri yövuorossa tehtävien työtehtävien määrä aika jäätävä.Hyvää kesää!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Hei,

Minun mielestäni olen tehnyt oikein, se on turvallisempi sinulle, sekä asukkaille. Olen nähnyt sama tilanne, eli yökkö on tehnyt vain pari päivävuoroja sen takia, että suorittaa LOVE ja antaa lääkkeet ja periaatteessa näyttää esimiehelle, että tuntuu asukkaita, se oli vain siinä ja heti aloitti yövuoro. Minun mielestäni yököllä on isompi vastuu koska jos tapahtuu jotain, hän on ainoa joku pitäisi päättää ja hoitaa asiat yksin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Valitettavasti tuota on paljon ja työntekijällä on oikeus vaatia perehdytystä. Olen minäkin kerran saanut perehdytyksen, tosin ei se semmosta ollut. Minä sitten perehdytän omalla tavalla. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...