Jump to content
MAINOS

Lähihoitajana Ruotsiin?


iinu

Recommended Posts

Hei, kova palo olisi lähteä ulkomaille... Onko teillä tietoa mistä näkisi avoimia työpaikkoja Ruotsissa? Koitin ja koitin etsiä, en vaan löytänyt, en millään..Kielitaitovaatimukset? Pärjääkö suomella missään vai opiskellanko sitä sitten ruotsin kieltä "jag är en närvårdare":sta paremmkasi? (varmaankin järkevää). Kiinnostusta olisi tehdä oman suuntautumisen (mpt) töitä, millaista Ruotsissa, itse olen työskennellyt valmistumiseni jälkeen ainoastaan suljetulla os:lla.. Vinkkejä ym asiaan liittyen? Kaikki kelpaa! Hyvvee joulua  :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hei, kova palo olisi lähteä ulkomaille... Onko teillä tietoa mistä näkisi avoimia työpaikkoja Ruotsissa? Koitin ja koitin etsiä, en vaan löytänyt, en millään..

http://platsbanken.ams.se/yrke/150080/ Ruotsin työvoimatoimistoon ilmoitetut työpaikat.

.Kielitaitovaatimukset? Pärjääkö suomella missään vai opiskellanko sitä sitten ruotsin kieltä "jag är en närvårdare":sta paremmkasi?

På svenska närvårdare hetter undersöterska, eller man kan också använda förkortning usk :o.

Tällä hetkellä työnantajalla on varaa valita, jolloin myös ne kielitaitovaatimukset ovat eri luokkaa kuin muutama vuosi sitten. Suomeksi ei pärjää kuin niissä paikoissa jotka ovat täysin suomenkielisiä; kuten esim. Suomikoti, vanhainkoti suomalaisille.

Kiinnostusta olisi tehdä oman suuntautumisen (mpt) töitä, millaista Ruotsissa, itse olen työskennellyt valmistumiseni jälkeen ainoastaan suljetulla os:lla.. Vinkkejä ym asiaan liittyen?

Mielenterveyspuoli perustuu pitkälti juuri kieleen ja sen käyttöön. En suosittele jos ei kieltä osaa. Järkevämpää olisi lämmitellä kieltä esim. vanhustenhoidon puolella niin että sen oppii ja sen jälkeen siirtyä psyk. puolelle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä, sitä mä oon vallan miettinytkin etten kyllä ruotsiks alkas esim. psykoosipot. kanssa työskentelee :D No, ei kai se auta kun nyt vaan reippaana tyttönä alkaa opiskelee kieltä ja sit vaikka lähtee eka sen vanhusten hoidon kautta siellä, mikäpä kiire tässä valmiissa maailmassa :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...