Jump to content
MAINOS

www.tehy.fi /Tukilistalla jo 15 500 nimeä!


tiituska35

Recommended Posts

Osoitetta www.tehy.fi kannattaa mainostaa jokaiselle vastaantulijalle ja veljen kaiman serkun kummisedälle. Siellä tukilista, johon voi laittaa helposti nimensä tukeakseen Tehyn työtaistelutoimia.

Itsekin laitoin nimeni sinne, koska työpaikkani ei kuulu irtisanoutumislistapaikkoihin. Nyt kannattaa jokaisen tehyläisen esim. tk-puolelta käydä laittamassa nimensä ks. olevalle listalle tuen osoitukseksi niille jotka ovat allekirjoittaneet irtisanoutumispaperin. Helpotti kummasti,kun sai nimensä edes johonkin listaan laittaa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Joo, huomasin heti viestin lähettämisen jälkeen, että tehyn intrassa on tehyläisille oma tukilista..Mutta on se upeaa, että tuollakin listalla on jo 15500 nimeä-mihin lukuihin mahdetaan vielä päästä ;D. Mä olen ainakin kertonut potilaille ja omaisille tuosta mahdollisuudesta, kun on tullut juttua aiheesta ja ovat luvanneet käydä laittamassa nimensä.

Paremmin pitäisi asiasta informoida jäseniä, toivottavasti tätä kautta saadaan tietoa eteenpäin. Mulla on vaan tehyn intrasivujen salasanat unohtunut, muistipaikat alkaa olla loppu kaikkien tunnuslukujen ja salasanojen kanssa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Unohdin minäkin salasanan ja laitoin sivujen ylläpidolle viestiä. Ymmärrettävästi ruuhkaisesta tilanteesta huolimatta väliaikainen salasana tuli päivässä sähköpostiini.

Meidän liitto neuvottelee teidänkin liittojen palkat!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, huomasin heti viestin lähettämisen jälkeen, että tehyn intrassa on tehyläisille oma tukilista..Mutta on se upeaa, että tuollakin listalla on jo 15500 nimeä-mihin lukuihin mahdetaan vielä päästä ::). Mä olen ainakin kertonut potilaille ja omaisille tuosta mahdollisuudesta, kun on tullut juttua aiheesta ja ovat luvanneet käydä laittamassa nimensä.

Paremmin pitäisi asiasta informoida jäseniä, toivottavasti tätä kautta saadaan tietoa eteenpäin. Mulla on vaan tehyn intrasivujen salasanat unohtunut, muistipaikat alkaa olla loppu kaikkien tunnuslukujen ja salasanojen kanssa

Käyttäjätunnuksesi on jäsennumero ( jäsenkortista) ja uuden salasanan saat lähettämällä sähköpostia painamalla siinä vieressä olevaa " olen unohtanut salasanani " - nappia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...