Jump to content
MAINOS

lakon ajaksi töitä,kuka hakenut?


Telaketju

Recommended Posts

MAINOS

minä hain paria jakeluauton keikkatyöpaikkaa.

Milloin ajattelit aloittaa?

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

marraskuun puoliväliin täällä laskettu lakon alkaminen,mutta jos haluavat,voin aloittaa marraskuun alussa.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

marraskuun puoliväliin täällä laskettu lakon alkaminen,mutta jos haluavat,voin aloittaa marraskuun alussa.

Niin, kun mulla tuli vain mieleen että mitä olet luvannut jakeluautofirmalle? Mä kun en tiennyt, että se lakko on jo sovittu ja varma.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

marraskuun puoliväliin täällä laskettu lakon alkaminen,mutta jos haluavat,voin aloittaa marraskuun alussa.

Niin, kun mulla tuli vain mieleen että mitä olet luvannut jakeluautofirmalle? Mä kun en tiennyt, että se lakko on jo sovittu ja varma.

AO:n varapj sano et sinne asti menee,enneskun alkaa.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kyllä tullut mieleenkään töiden hakeminen mahdollisen lakon ajaksi huh.gif

Luultavasti kyllä meillä tulee suojelutyötä niin paljon, että ei tarvii muita töitä miettiä. Polikliininen työ ja henkilökunta minimissä, joten siitä ei paljon pois oteta. Ei noille mammoille oikein voi sanoa, että jalkoja ristiin vaan, kun on tuo lakkokin ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

marraskuun puoliväliin täällä laskettu lakon alkaminen,mutta jos haluavat,voin aloittaa marraskuun alussa.

Niin, kun mulla tuli vain mieleen että mitä olet luvannut jakeluautofirmalle? Mä kun en tiennyt, että se lakko on jo sovittu ja varma.

AO:n varapj sano et sinne asti menee,enneskun alkaa.

No vähintään sinne asti varmaankin menee, kun neuvottelutkin vielä ovat kesken... Mutta ei se mitään: sulla on jakeluautoon pesti sovittuna, toivottavasti eivät siinä firmassa ihmettele, jos hoitoalan lakko ei alakaan.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kyllä tullut mieleenkään töiden hakeminen mahdollisen lakon ajaksi huh.gif

Luultavasti kyllä meillä tulee suojelutyötä niin paljon, että ei tarvii muita töitä miettiä. Polikliininen työ ja henkilökunta minimissä, joten siitä ei paljon pois oteta. Ei noille mammoille oikein voi sanoa, että jalkoja ristiin vaan, kun on tuo lakkokin ;D

muista että niistä maksetaan vain tuntipalkka.toisaalta vois hakee saikkuu tutulta lekurilta.sitähän sais a-todistuksilla 3kk

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

marraskuun puoliväliin täällä laskettu lakon alkaminen,mutta jos haluavat,voin aloittaa marraskuun alussa.

No vähintään sinne asti varmaankin menee, kun neuvottelutkin vielä ovat kesken... Mutta ei se mitään: sulla on jakeluautoon pesti sovittuna, toivottavasti eivät siinä firmassa ihmettele, jos hoitoalan lakko ei alakaan.

Jos ei nyt mentäis asioitten edelle. Lakon alkaminen tai alkamatta jääminen on ihan  huh.gif viel kaikille. Mitä ajattelit selittää jakeluautofirmaan, jos lakkoa ei tulekaan? Mä en ainakaan meinaa hakea mitään muita hommia mahdollisen työtaistelun ajaksi -tosin suojelutyötä meillä taitaa riittää kaikille muutenkin.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kyllä tullut mieleenkään töiden hakeminen mahdollisen lakon ajaksi huh.gif

Ei mullekaan, äkkilähtöjä etelään vois silloin katsella...
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meinasin tehdä oman firman hommia ainakin ne päivät jolloin ei joudu/pääse suojelutöihin.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jep Jv-kortti joten johonkin security firmaan heittämään keikkaa lakon ajaksi, mikäli alkaa jossain vaiheessa.... :-

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kyllä tullut mieleenkään töiden hakeminen mahdollisen lakon ajaksi huh.gif

Ei mullekaan, äkkilähtöjä etelään vois silloin katsella...

laskut tulee niinkuin ennenkin ole lakko tai ei,eli muija menee siwaan töihin ja mä ajan pakua lakon ajan

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen vakavasti harkinnut muun työn hakemista. Meidän leikkurissa on niin paljon liittoon kuulumattomia että hommat hoituu... Olen nyt kuitenkin elätellyt vielä toiveita ettei lakko alkaisikaan  :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kyllä tullut mieleenkään töiden hakeminen mahdollisen lakon ajaksi huh.gif

Ei mullekaan, äkkilähtöjä etelään vois silloin katsella...

laskut tulee niinkuin ennenkin ole lakko tai ei,eli muija menee siwaan töihin ja mä ajan pakua lakon ajan

Lainat jäihin ja rikotaan säästöpossu jos lakko tulee..
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

... Olen nyt kuitenkin elätellyt vielä toiveita ettei lakko alkaisikaan  :-

Keep on dreaming..toiveesi saattavat jopa toteutua. Uskon vahvasti, että Tehyn hallitus tekee ensi tiistaina sensorttisen sotasuunnitelman, jotta sopimus saadaan pelkällä "uhkailulla".  :nauraa: JEEEE

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt suosittelisin että menisitte jäseniltoihin kuulemaan TOSI asiaa.

Lakkomalli tulee olemaan veret seisauttava, ja en TOD usko, että olemme lakossa päivääkään. Lakkovaroitus riittää!

;D Nyt loppu hoitsujen nössöily  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kun suojelutyövelvoite on niin eiköhän sitä voi hyvin vuorotella työksikön tehyläisten kanssa lakossa olemista?Että jotain tiliä tulossa kun osa aikaa työssä kuitenkin. Meilläkin on ihmisiä jotka haluavatkin olla mahd. paljon lakossa, ja velkaiset lapsiperheelliset ehkä vähemmän?En tiedä käytännössä onnistuuko näin vai meneekö tasan poissaolopäivät?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kun suojelutyövelvoite on niin eiköhän sitä voi hyvin vuorotella työksikön tehyläisten kanssa lakossa olemista?Että jotain tiliä tulossa kun osa aikaa työssä kuitenkin. Meilläkin on ihmisiä jotka haluavatkin olla mahd. paljon lakossa, ja velkaiset lapsiperheelliset ehkä vähemmän?En tiedä käytännössä onnistuuko näin vai meneekö tasan poissaolopäivät?

Valistunut arvaukseni on, että suojelutyötä ei tehdä päivääkään eikä lakkoavustuksia saa kukaan.  :)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä ajattelin ihan levätä. Onneksi on insinöörimies  :)

Pankin kanssa ollaan jo alustavasti juteltu lainojen lyhennysvapaasta...

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Uhkasin mennä heselle töihin. Tai puhelintytöksi.  :)

Mutta oikeesti; lainat jäihin ja menot minimiin... Katotaan sitte jos oletettu lakko alkaa kestämään kuukausikaupalla. Mä itte toivon, että mahdollinen lakko kestää vaan max. 2kk

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lainat olisi kanssa tarkoitus laittaa "jäähylle" (jos herrapankinsedälle sopii). Ennen näihin "hulun hommiin" tuloa ajelin taksia, joten suunnitelmat on siihen suuntaan suunnattu. Työvoimapula silläkin alalla, joten eiköhän sieltä jotain löydy.  ;D

"Niin gimis on Stadi,

ois toivomus snadi:

0 et tsiigaa sais sen vielä kerran"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...