Jump to content
MAINOS

Ikälisistä


Vieras: Hoitaja80

Recommended Posts

Vieras: Hoitaja80

Nyt minun ymmärrys ei riitä, se ei ole eka kerta mutta viimeistään nyt olen ulalla huh.gif, joten jos joku osaa tän mulle selittää niin oisin kiitollinen. eli, sain nyt elokuussa ensimmäisen ikälisäni viiden vuoden työssäolosta. se on mun laskujen ja myös tilinauhan mukaan 96 euroa. Mutta se asia mitä en ymmärrä on se että missä se oikein näkyy. Peruspalkkani ei noussut tilinauhan mukaan senttiäkään ja tuntipalkkani nousi yhden euron ja rapiat päälle mutta mun logiikka ei ymmärrä että maksaako ne sen ikään kuin palkasta erillään olevana suorituksena peruspalkan päälle vai miten se oikein menee. Olen töissä shp:n sairaalassa. Vastauksesta kiittäen Hoitaja80

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

...maksaako ne sen ikään kuin palkasta erillään olevana suorituksena peruspalkan päälle vai miten se oikein menee. Olen töissä shp:n sairaalassa. Vastauksesta kiittäen Hoitaja80

No näinhän se menee, kuten nimikin sanoo: "lisä" *pyhimys*

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Taitaapi olla nykyään kokemuslisiä; 5 palvelusvuoden jälkeen 5 % ja 10 palvelusvuoden jälkeen 10 % laskettuna peruspalkasta.

15 vuodesta ei saa enää lisää rahaa ja tästä olen ikuisesti katkera vanhemmille kollegoille... *pyhimys*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Taitaapi olla nykyään kokemuslisiä

Vanha kansa elää vanhoissa ajoissa.  *pyhimys*

Nykyään ko. lisän nimi on henkilökohtaisen lisän vuosisidonnainen osa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hitto, menee nää lisä-nimitykset sekaisin helposti. Eli ei rahaa 15 vuoden jälkeen, mutta lomapäiviä kertyy jo 38. Eikös se mene näin? t:nimimerk: 4,8 vuotta vielä täyslomiin?

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hitto, menee nää lisä-nimitykset sekaisin helposti. Eli ei rahaa 15 vuoden jälkeen, mutta lomapäiviä kertyy jo 38. Eikös se mene näin? t:nimimerk: 4,8 vuotta vielä täyslomiin?

Joo, näin menee. Veikkaan kyllä että lomapäivillä on nykyään jokin uusi hienompi termi... *pyhimys*
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...