Jump to content
MAINOS

Kiinteä palkka?


Fiu

Recommended Posts

Onko kenelläkään vuorotyötä tällä alalla tekevällä kiinteää kuukausipalkkaa? Vai onko sellainen ees mahdollista tällä alalla  :)? Kun tietääkseni ainakin pelastuslaitokset käyttävät tätä systeemiä, mutta heillähän tuo työaikakin on erilainen...

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Onko kenelläkään vuorotyötä tällä alalla tekevällä kiinteää kuukausipalkkaa? Vai onko sellainen ees mahdollista tällä alalla  :)?

Työehtosopimus ja laki sallii könttapalkkamallin käytön myös hoitoalalla, tosin harvassa on ne paikat joissa tuohon on päästy. Edellyttää että koko porukka tekee samanlaista työaikaa ja juhlapyhät, viikonloppuvuorot, yövuorot yms. tasoittuvat tasoittumisjakson aikana henkilökunnan kesken.  Hyvä systeemi mutta sopii harvaan paikkaan. 
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sa-ku tes ei mahdollista könttäpalkkausta.

Mielenkiintoista, KVTESsikin mahdollistaa ja oon pitänyt sitä melko joustamattomana tessinä..

btw, Mollin sivuillahan on silloin tällöin vilahtanut yksityisten työpaikkatarjouksia könttäpalkalla, ne ovat sitteen vissiin irtautuneet saku-tessistä...??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla Norjassa on vuosipalkka joka jaetaan kuukausipalkaksi, siihen päälle tulee sitten kiinteän kuuden viikon listan lisät sekä mahdolliset ylityöt, pyhätyökorvaukset jne.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiinteä palkka on minullakin. Samat yölisät tulee vaikka olisin lomalla. Vkl-korvaukset ovat myös kiinteät. Pyhistä,ylitöistä ja siirretyistä työvuoroista 50-100% lisäkorvaus.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sa-ku tes ei mahdollista könttäpalkkausta.

Mielenkiintoista, KVTESsikin mahdollistaa ja oon pitänyt sitä melko joustamattomana tessinä..

btw, Mollin sivuillahan on silloin tällöin vilahtanut yksityisten työpaikkatarjouksia könttäpalkalla, ne ovat sitteen vissiin irtautuneet saku-tessistä...??

Juu, näin se vaan nyt on. Toivottavasti tällä kierroksella tulee muutosta asiaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...