Jump to content
MAINOS

Tehy - opiskelijajäsenestä "oikeaksi" jäseneksi valmistumisen yhteydessä


Vieras: -tiiniz-

Recommended Posts

Tehyn nettisivuilta en löytänyt vastausta enkä löytänyt vastaavaa keskustelua täältä vanhoista viesteistäkään, joten kysyn nyt teiltä viisaammilta.

Valmistun kohta. Olen nyt tehyn opiskelijajäsen, mutta miten minun tulee menetellä jäsenyyden kanssa nyt valmistuttuani? Löysin tehyn sivuilta jäsenhakemuslomakkeen, mutta se näyttää "kokonaan uuden" jäsenen hakemuslomakkeelta eikä mistään käsittääkseni käy ilmi että olen opiskelijajäsen. Vai tarvitseeko sen edes käydä ilmi? *arrrgh, kun näistä asioista ei tajua yhtään mitään...*

Entä jos keikkailee siellä täällä vaihtelevissa määrin? Johonkin pitää kuitenkin käsittääkseni laittaa työnantajankin tiedot, mutta mitä laittaa siihen jos ne vaihtelevat monen eri paikan välillä?

*hämmentynyt tiiniz*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Täyttelet vaan sen kokonaan uuden jäsenen kaavakkeen. Jos ei ole vakituista hommaa, joudut huolehtimaan itse jäsenmaksuista. Eli jätät työnantajatiedot tyhjiksi ja makselet sitten tileistäsi itse ne vaadittavat prossat.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: u-päivä

...ja saat koko rahalla täysjäsenen turhauttavaa arkea. Tämä tarjous voimassa vain loppuelämän ajan, joten älä jätä tätä mahdollisuutta käyttämättä! ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miettikää mitä saatte vastineeksi liittomaksuista. Sitä voi liittyä myös pelkästään

työttömyyskassaan ja itselleen ottaa oman oikeusturvavakuutuksen.