Jump to content
MAINOS

Lasten ja nuorten hoitotyön harjoittelu - päiväkodissa?


petraa

Recommended Posts

Onko neuvola vaihtoehto? Erityislasten päiväkoti? Ymmärän tilanteesi ja itse samasta syystä tein harjoitteluni neuvolassa. Olisihan lastenosastolla ollut mielenkiintoisempaa, mutta niitä paikkoja tosiaan on kovin niukasti.

neuvola ja kouluterveydenhuolto paikkojakin on aika niukasti. Mutta muutamia tarjolla. Suurin osa paikoista on päiväkodeissa. Mä kerkesin varaamaan tänään paikan jobstepistä ja nyt jännään hyväksyykö opettaja sitä ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 53
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

en mäkään nyt ekana päikkäriin hakeutuis....mut jos kaikki muut paikat menny ni sitten ...lh suuntaus lapsiin ja nuoriin , jonkin verran työkokemusta pvkodista ja omista kekaroista (terveistä ja välillä sairaista...)

mut saas nähä kuin tän ämmän viel käyp...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sairaanhoitajan työpaikkoja ei ole päiväkodeissa, joten ei ole järkeä mennä sinne harjoitteluunkaan.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 vuotta myöhemmin...

Mua myös näin lähihoitajaopiskelijana tavallaan turhaannuttaa ja toisaalta jännittää ihan pian edessä oleva päiväkotijakso. Tiedän, että haluan työskennellä vanhusten parissa tulevaisuudessa. Ei kiinnostaisi lainkaan mennä mihinkään päiväkotiin. Itsellä ei omia lapsia, mutta tulen kai joten kuten juttuun pikkuistenkin kanssa. Kuitenkin näen tuon jakson turhana, koska tiedän etten tule työskentelemään lasten kanssa. Paljon mieluummin menisin jakson työharjoitteluun vaikka kehitysvammaisten pariin, mutta meidän ryhmälle ei sattunut osumaan niitä työssä oppimispaikkoja ollenkaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...