Jump to content
MAINOS

Lääketentit> palkanlasku


Vieras: Honey

Recommended Posts

Hei! Tein eilen lääketenttilaskut > yksi virhe, ei mennyt läpi, joten vielä 2 jäljellä jonka jälkeen 6 kk karenssi ja sitten uudet yritykset alusta asti. Esimieheni sanoi, että jos tenttejä ei pian ihmiset pääse läpi, uhkaa palkanlasku. Elikkä,jos en läpäise lääketenttejä kokonaisuudessaan karenssinkaan jälkeen, ovat puhuneet johtotasolla palkan alentamisesta tällöin, onko tämä mahdollista? Laillista? Järjetöntä. Eilenkin vain yhdestä _pöljästä_ ainoasta tehtävästä oli kiinni, että olisin saanut läpi ja nyt uhkaa palkanlasku. Muissa paikoissa tälläistä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Onhan se osoitus ettei pärjää tämänhetkisissä tehtävissään jos ei usean yrityksenkään jälkeen pysty suoriutumaan siitä tentistä joka on työtehtäväksi annettu. Mikäli ei ole kykenevä hoitamaan tehtäviään on ihan perusteltua siirtää muihin hommiin (ei lääkehoitoa) ja samalla mahdollisesti alempaan palkkaluokkaan. Oletan nyt että lääkehoito kuuluu tällä hetkellä työtehtäviisi kun tenttiäkin kerran tarvitsee.

Sen 6kk karenssin aikana on viimeistään tarkoitus opetella matematiikkaa niin että sen jälkeen menee läpi silmät kiinni vasemmalla kädellä sunnuntai-aamuyölläkin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen kyllä aiemmin suorittanut tentit ongelmitta ja nyt vaan pitää uudelleen päivittää luvat. Mielestäni se ei kerro hoitajan tyhmyydestä/tietämättömyydestä jos ei saa tenttiä läpi pienen laskuvirheen takia. Töissähän dosetit esim tuplatarkastetaan. Olen samassa työpaikassa ollut 7 vuotta eikä ongelmia. Työnantajan tulee valviran mukaan ohjata muihin työtehtäviin eli en saa jakaa dosetteja mutta saan kyllä antaa dosetista lääkkeitä asiakkaille. Mutta alempi palkkaluokka ? Mikä olen sitten? Hoito avustajako? Miten työsopimusta voi muuttaa ja alentaa palkkaa? En minä sellaista kyllä suostu allekirjoittamaan. Työsopimuksessakin lukee minulle kuuluva palkka. Lähihoitajaksi olen kyllä kauan sitten itseni lukenut :-) 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Irtiasanoa työnantaja voi jos ei enää suoriudu työtehtävistä. Eli jos työpaikan saa pitää palkanalennuksen kanssa, niin sovitellumpi ratkaisu se on.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllähän noissa lovekuvioissa olisi hieman järkeistämisen varaa vähän sen suuntaan minkälaista duunia tekee. Mulle  tuli iv-laskuissa vastaan kaikki semmoisia laskuja joita en tule ikinä tarvitsemaan työssäni joissa laskettiin jotain sokeripitoisuuksia millimooleina painokiloa kohden tunnissa tms..Varsinkin kun tarvitsen iv-luvat siihen että voin antaa varjoainetta, en mihinkään muuhun.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo ei tää LoVe mitenkään kauhean miltä ylentävän järkevä systeemi ole. Parempaa odotellessa sen kanssa on kuitenkin elettävä ja parempi se on kuin ei testausta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...