Jump to content
MAINOS

Kysymys työn aloittamisesta


Papunen

Recommended Posts

Eli mulla olisi tilanne, jossa olisi paikassa A allekirjoitusta vaille valmis sopimus kesätöistä mutta paikka B (joka olisi monella tapaa mielenkiintoisempi) ei ole vielä varma, palkkaako mut kesäksi.

Kannattaako jäädä odottelemaan paikkaa B ja jättää sopimus A:n kanssa allekirjoittamatta, jos menen allekirjoittamaan sen ja saankin paikan B:n, niin harmittamaanhan se rupeaa. Voinko tässä vaiheessa perua kesätyöpaikan? Harmiahan siitä lähinnä työnantajalle tulee kun joutuu uuden etsimään tilalle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Onko molemmat kesätyöpaikkoja? Kirjoita varalta paikkaan a ja jos saat paikan b niin mene sitten sinne. Ei ne pomotkaan työntekijöitä ajattele, ei ainakaan kaikki.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kinkkinen tilanne, itse kysyisin paikan B pomolta et miten on kun pitäis kirj. sopimus paikalle A mutta tämä teidän puoli kiinnostaa kyllä kovasti. Nyt on ihan oikeasti sijaisten markkinat, ainakin täälläpäin.

Ole iloinen joka päivästä kun pääset omin jaloin postilaatikollesi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Hieman tilannepäivitystä, paikka A peruuntui ja B miettii yhä, soittelin viimeksi tänään mutta satavarmaa eivät osanneet sanoa vieläkään joten soittelin samantien kasan muitakin paikkoja perään ja pistin vielä toisen kasan hakemuksiakin menemään perään että toivottavasti nappaa, jos ei B niin sitten C tai D tai vaikka Ö, kunhan ei ihan tyhjän päälle jää kesäksi...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itsellä on vähän samanlainen tilanne, mutta järkeilin itselleni tämän niin että ottakoon kuka ensin ehtii - kyse on väliaikaisista hengenpitimiksi tehtävistä hommista eikä mielekkyyden ja haasteellisuuden ero ole kovin iso minun paikkavaihtoehtojeni tapauksissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...