Jump to content
MAINOS

kuka teistä on saanut IELTS and työta Australiassa


istone

Recommended Posts

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Kysyin Professional Connecktion toimitsijalta mahdollisuuksista saada työtä Australiassa. Hän kertoi että kielikoe on niin vaikea että vain joka toinen Englantia äidinkielenään puhuva Irlantilainen ja Skotlantilainen läpäisee sen. Minulla ei siis olisi mahdollisuuksia.

Se kuulostaa oudolta, mutta voi kai se täsmätä. Tai sitten olen liian vanha (lähemmäs viisikymmentä) ja hän halusi olla hienotunteinen, en tiedä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihmettelen kyllä tuota, koska mä olen umpisuomalaisena ko kielikokeen academic version läpäissyt riittävillä pisteillä ja nyt tällä hetkellä hommissa aussilassa. Ei se nyt niin vaikee ollu.

life is what happens when you plan other things...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei se academin koe vaikea ole. Pitää vain hieman harjoitella, niin menee helposti läpi. Varsinkin ajankäyttöä kirjoitus osioon.

Eikä sitä kokeilematta läpi pääse.

Ei niistä irkuista/skoteista kannata murehtia. Ei ne ymmärrettävää englantia puhu muutenkaan...

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof was to underestimate the ingenuity of complete fools.

- Douglas Adams

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...

Ei se IELTS-koe mitään ydinfysiikkaa ole. Itselle vaikeinta oli kuullun ymmärtämisessä se ajankäyttö, nauhalla ei paljon taukoja ollut, joten ei juuri ehtinyt etukäteen lukemaan kysymyksiä, niin ei tiennyt, mihin keskittyä. Ja nauha kuultiin vaan kerran. Luetun ymmärrys oli helpohko, toki monivalintakysymyksissä vaaditaan edes jonkinmoista vastaustekniikkaa, ettei haksahda kompiin. Esseet ei olleet kauhean vaikeita, 150 ja 250 sanaa on englanniksi onneksi aikapaljon helpompi ku suomeks :) Näin jälkeenpäin olisin voinut tsekkailla muutamia kielioppijuttuja etukäteen esseitä varten, mutta läpi meni vaadittavilla pisteillä onneksi ilmankin.

Pain heals. Guys dig scars. Glory - Lasts forever.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...