Jump to content
MAINOS

Harjoittelupaikka(sisätauti-kirurginen)


neponen

Recommended Posts

Moikka opiskelijat ja muut kollegat.

Millaista harjoittelupaikkaa suosittelette, edessä sisätauti/kirra harkka, todella paljon erilaisia vaihtoehtoja.. Mitkä paikat ovat olleet erityisen opettavaisia? (siis ykkösedellytys on, että pääsen edes jonnekkin:)

Vaihtoehtoja on mm. akuutit tk-osastot, sh:n vastaanotot, esh:n osastoja(mm. sisätaudit, kardiologia jne..) Itä-Suomessa majailen, joten KYS/PKSSK olisi mahdolliset sairaalat joihin voisi suunnata. Itse olen lähäri ent. koulutukseltani ja suuntautumisena ensihoito. Erityisesti kiinnostaa vastaanottotyö ja ensihoito/akuuttihoito. Auttakaa hankalassa päätöksessä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei

Ehdottomasti erikoissairaanhoitoon....kun olet jo ensihoidossa niin joko neurologia tai kardiologia.... on ne alat.... Varsinkin jos on CCU(sydänvalvonta)  niin ehdottomasti..... Olen itse ollut lähihoitajana muutama vuosi keskussairaalassa... eniten neurologian osastolla mutta myös sydän, infektio/keuhko, ortopedia, traumakirurgia ja siis oikeasti näkemys on aivan uskottoman erilainen verrattuna jollekin joka on ollut tk:ssa. En sano että olisin jotenkin parempi tai että sairaalatyö olisi tärkeämpää..... mutta kun sairaanhoitajaksi opiskelee olisi se kaiken puolin todella Tärkeä että tekisi niin paljon kun vaan suinkin pysty erikoissairaanhoidossa...opiskelun aikana kaikki pitäisi ottaa irti....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...