Jump to content
MAINOS

Hoivakoti Atzalea


stabiili

Recommended Posts

Vaikuttaa mielenkiintoiselta paikalta, upeat tilat ja hienot toiminta ajatukset, toimivatko ne käytännössä? Onko kellään kokemusta paikasta?

Haluaisin tehdä vanhustyötä kodinomaisessa ympäristössä, kuntouttavalla työotteella, asukas ja voimavaralähtöisesti. Onko enää olemassa paikkaa jossa se onnistuu? Olisiko tämä semmoinen?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 viikkoa myöhemmin...
MAINOS
Vaikuttaa mielenkiintoiselta paikalta, upeat tilat ja hienot toiminta ajatukset, toimivatko ne käytännössä? Onko kellään kokemusta paikasta?

Haluaisin tehdä vanhustyötä kodinomaisessa ympäristössä, kuntouttavalla työotteella, asukas ja voimavaralähtöisesti. Onko enää olemassa paikkaa jossa se onnistuu? Olisiko tämä semmoinen?

 

Olen käynyt muutaman keikan tekemässä Atzaleassa ja ainakin minulle paikasta ja ihmisistä on jäänyt positiivinen kuva. Tilat on hyvät ja ilmeisesti myös remontoitu vastaamaan tarkoitustaan (tai lieneekö talo rakennettu alkujaan jo hoivakotia silmilläpitäen), päivittäisissä asioissa otetaan huomioon asukkaiden tila ja tarpeet, sekä koetetaan ylläpitää omatoimisuutta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Olen kuullut monelta taholta, ettei hoivakoti Atzalea ole niin hyvä paikka, miltä vaikuttaa. Pintakiiltoa kyllä on, mutta ei muuta. Sanotaan, että paikka olisi suomen paras hoivakoti, mutta monelta taholta kuultuani, se ei ole lähelläkään sitä. Työntekijöitä ei arvosteta ollenkaan. Jos työntekijä sanoo jostakin epäkohdasta tai asiasta mielipiteensä johdolle, niin sen saa tuntea nahoissaan. Työilmapiiriä haittaa kaksinaamaisuus ja se että, kaikkia työntekijöitä ei kohdella tasa-arvoisen mukaisesti. Itse en menisi kyseiseen paikkaan töihin, koska työhyvintointi on erittäin tärkeässä asemassa lähihoitajan ammatissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...

Kävin aikoinaan työhaastattelussa kyseisessä hoitokodissa ja tarjottu palkka oli todella huono, n. 300 euroa huonompi kuin julkisella, joten se siitä. Muutoin ei tietoa talon toiminnasta. Pk-seudulla asuminen ja eläminen muutenkin niin pirun kallista, ettei tuolla palkalla elä millään!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Liian vähän henkilökuntaa vuoroissa, käyttää paljon vuokrafirmojen keikkalaisia. Paljon lyhyitä työsuhteita joka sekin kertoo jostain. Ei ehdi pitämään lakisääteisiä taukoja jos meinaa hoitaa työnsä jotenkuten.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Pakko sanoa,ettei ole työpaikkana raskaammasta päästä. Hienot uudet tilat,vanhuksia hoidetaan hyvin ja viriketoimintaa järjestetään. Vanhukset ovat yhden hoidettavia,muutama kahden hoidettava. Sijaisia kuitenkin käytetään ja niitä vuoroihin saa ottaa. Itse olen tykännyt olla ko.paikassa töissä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kävin aikoinaan työhaastattelussa kyseisessä hoitokodissa ja tarjottu palkka oli todella huono, n. 300 euroa huonompi kuin julkisella, joten se siitä. Muutoin ei tietoa talon toiminnasta. Pk-seudulla asuminen ja eläminen muutenkin niin pirun kallista, ettei tuolla palkalla elä millään!

 

Yksityisen sosiaalialan TES on huononompi reilusti. Ja usein maksetaan niitä lähihoitajien alempia palkkaluokkia. Sama sh:lle tietysti. 

3 lapsen äiti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...