Jump to content
MAINOS

Lomien määräytymisestä kysymystä


sh jemi

Recommended Posts

Pitkän tauon jälkeen täällä taas. Ei oo työasiat olleet mielessä kun tuon vajaa vuoden ikäisen kanssa kotona telmin  :D Mutta nyt siis töihin paluu alkaa uhkaavasti lähestyä  cry.png

Loma asioista on kysymys. KV-TESiä jo tutkailinkin, mutta kysynpä viisaammilta että olenko tulkinnut oikein.

Eli vakituinen työsuhde on ja samalla työnantajalla olen ollut kolmisen vuotta putkeen, eli täydet 28 lomapäivää on jo parina kesänä ollut. Mutta mitenkäs ensi kesän lomat määräytyvät? Vanhempainvapaalla olen ollut huhti-heinäkuuhun.

Elokuussa pidin 15 vuosilomapäivää (13 jäi pitämättä) ja olin loppukuun töissä.

Syys-marraskuu hoitovapaalla.

Joulukuusta puolet hoitovapaalla ja puolet töissä, että tulee varmasti 35 työtuntia täyteen ja saan lomapäivät tuolta kuulta.

Tammi-maaliskuu töissä, josta 2 kuukautta 78% työaikaa eli n. 30h/vko

Kuinka monta vuosilomapäivää minulla siis on ensi kesänä 22 vai 24? Onko täysiä lomanmääräytymiskuukausia 9 vai 10?

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Pikaisesti laskettuna sain 24pv. Olet ollut palkattomalla kolme kuukautta (syys, loka, marraskuut), muilta kuukausilta kertyy lomaa normaalisti. Lomanmääräytymisvuonna saa pitää kuukauden palkatonta niin ettei se vähennä lomaoikeutta, eli 9+1 kk:lta sinulle kertyy lomaa yhteensä 24 päivää. mitä muuten teet noilla 13 vuosilomapäivällä, pidätkö ne keväällä?

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no näin minäkin olen laskeskellut, mutta en ollut/ole varma, että miten tuon hoitovapaan kanssa menetellään. Elokuussa muistaakseni mulle tuli se 35h tehtyä mitä vaaditaan että saa täydet lomat + olinhan sillon vuosilomallakin.

Noita 13 lomapäivää yritän saada siirrettyä kesään/ensi syksyyn, jos ei onnistu ni sit on pidettävä ne keväällä. Täytyy sitten vaikka lykätä 30tuntista sen verran että lomailen 100%  ;D

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...