Jump to content
MAINOS

Hoitohenkilöstön kiinnostus H1N1 rokotteeseen on ollut laimeaa


Reportteri

Otatko H1N1 rokotteen?  

294 ääntä

  1. 1. Otatko H1N1 rokotteen?

    • Kyllä
      178
    • En
      82
    • EOS
      35


Recommended Posts

Minä kuulun Suomen ufotutkijoihin ja voin kertoa, että tekeillä on paljon mitä valtaväestöltä salataan. Tutkikaa asioita ennekuin tuomitsette!!! Älkää uskoko sokeasti kaikkeen mitä teille syötetään. Henk. koht olen avoin kaikelle ja muodostan itse omat mielipiteeni ja tutkin asioita.

Minä en rokotetta aio ottaa näillä tiedoilla. Ketään en tuomitse, jotka toisin päättävät. Ja pidän silmät avoinna. Kaikki ei ole välttämättä sitä miltä näyttää. >:D

Rauni Leena Luukanen rules  :) samoin Antti Heikkilä  ;D

Noh, ei kai tässä auta kuin hyvästellä omaiset.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 419
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Minä kuulun Suomen ufotutkijoihin ja voin kertoa, että tekeillä on paljon mitä valtaväestöltä salataan. Tutkikaa asioita ennekuin tuomitsette!!! Älkää uskoko sokeasti kaikkeen mitä teille syötetään. Henk. koht olen avoin kaikelle ja muodostan itse omat mielipiteeni ja tutkin asioita.

Minä en rokotetta aio ottaa näillä tiedoilla. Ketään en tuomitse, jotka toisin päättävät. Ja pidän silmät avoinna. Kaikki ei ole välttämättä sitä miltä näyttää. >:D

Rauni Leena Luukanen rules  :) samoin Antti Heikkilä  ;D

Voisitko kertoa mitä kaikkea on tekeillä? Sainko nyt rokotteen mukana radiolähettimen tai kenties avaruusolioiden geenejä itseeni?

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä kuulun Suomen ufotutkijoihin ja voin kertoa, että tekeillä on paljon mitä valtaväestöltä salataan. Tutkikaa asioita ennekuin tuomitsette!!! Älkää uskoko sokeasti kaikkeen mitä teille syötetään. Henk. koht olen avoin kaikelle ja muodostan itse omat mielipiteeni ja tutkin asioita.

Minä en rokotetta aio ottaa näillä tiedoilla. Ketään en tuomitse, jotka toisin päättävät. Ja pidän silmät avoinna. Kaikki ei ole välttämättä sitä miltä näyttää. >:D

Rauni Leena Luukanen rules  :) samoin Antti Heikkilä  ;D

Yöperho on koteloitunut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olipa suhteellisen helppo arvata miten reagoitte eriäviin mielipiteisiin. Miksi pitää heti dissata jos ei vaan tiedä asiasta tai ymmärrä sitä?? ;D

Keskitytäänpäs taas siihen rokotteen ottamiseen. Katsoin vaan asiakseni kertoa toisenkinlaisen mielipiteen Rauni- Leena Luukasesta.Koska häntä kovin sanoin täällä arvostelitte. :-

Rokotetta koskien kieltäydyn siitä lähinnä kuitenkin sen takia, että haluan oman vastuskykyni pitää ja en ole vakuuttunut rokotteen toimivuudesta, enkä mahdollisista sivuvaikutuksien vähäisyydestä.

Rauhaa ja rakkautta kaikille... ;DAntakaa nyt yhden ihmisen täällä edes olla toista mieltä ilman että pommitatte :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

lkää uskoko sokeasti kaikkeen mitä teille syötetään.

Paitsi Rauni-Leenaa? Saat toki olla eri mieltä, mutta salli sinä myös meidän olla uskomatta näihin salaliittoteorioihin. Toki jos minulle esitetään vakuuttavat perusteet, saatan vaikka muuttaa mieleni. Rauni-Leenahan voi tehdä vaikka astraalimatkan tänne Jokelaan ja esittää niitä. Siihenhän ei menisi kuin hetki aikaa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Katsoin vaan asiakseni kertoa toisenkinlaisen mielipiteen Rauni- Leena Luukasesta.Koska häntä kovin sanoin täällä arvostelitte.

"Rauni Leena Luukanen rules" oli se toisenlainen mielipide?

Minä kuulun Suomen ufotutkijoihin ja voin kertoa, että tekeillä on paljon mitä valtaväestöltä salataan

Kannattaisiko pitää ne reptiliaani-jutut siellä SUT:n keskustelupalstalla eikä tuoda niitä tänne?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Katsoin vaan asiakseni kertoa toisenkinlaisen mielipiteen Rauni- Leena Luukasesta.Koska häntä kovin sanoin täällä arvostelitte. :-

Kuinka vakavasti mielestäsi pitää suhtautua sellaisen henkilön puheisiin joka kertomansa mukaan pitää jatkuvasti yhteyttä avaruusolioihin ja matkustaa ufojen kyydissä pitkin avaruutta?

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sikarokotteesta aikaa nyt 36h. Käsivarressa punoittava patti pistoskohdassa, joka on TODELLA kosketusarka. Ei puhettakaan, että kyljellään vois nukkua. Lihas ei kylläkään ole kipeä ja ihan normaalisti on pystynyt töissä potilaita siirtelemään ja nostelemaan. Eilen oli päänsärkyä, tosin huono syöminen ja stressaavan kiire päivä vaikutti siihen myös. Päänsärkyä oli ollut jo kahtena edellisenä päivänä ennen rokotusta. Pakko oli ottaa pari Buranaa, että sai nukuttua. Rokotetun käden puolelta kainalo on myös arka  ;D

Mitä nyt työkavereiden kanssa vertailtiin, niin kaikilla oli tuo samanmoinen punainen kipeä patti kädessä. Päänsärky, lihaskivut ja väsymys oli myös yleistä. Meillä 99% otti rokotteen.

Ja juuri yks tuttu soitti ja kyseli, että pitäiskö ottaa rokote vai ei? Oli sitten katsonut ykköseltä keskusteluohjelman, jossa rokotteen vastustajat ja kannattajat keskusteli  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oli sitten katsonut ykköseltä keskusteluohjelman, jossa rokotteen vastustajat ja kannattajat keskusteli  :)

Tois ois pitäny nähä, mikähän se oli? Vois olla Areenassa?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

12 tuntia mennyt, eikä oikeastaan mitään poikkeavaa...poikkeavaa...poikkeavaa...poikkeavaa...

Ehkä hieman väsymystä, mut onneksi oon töissä  :)

Fear Campaign

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oli sitten katsonut ykköseltä keskusteluohjelman, jossa rokotteen vastustajat ja kannattajat keskusteli  :)

Tois ois pitäny nähä, mikähän se oli? Vois olla Areenassa?

Tais olla A-talk, mutta ei näkyny vielä Areenassa.

Sisäisesti latino

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä katselin tuota ja totesin jälleen kerran, että tyhmät ihmiset saa mut vihaiseksi  >:D

Ensinnäkin tämä raskaana oleva nainen oli päättänyt että hän ei sairastu. Puhui probiooteista ja vitamiineista ja sittemmin selvisikin, että hän on töissä luonnontuotteita (ilmeisesti luontaislääkkeitä) myyvässä firmassa. Eikö tuo ole samanlainen sidonnaisuus kuin jos paikalla olisi ollut Glaxo SmithKlinen tiedottaja?

Toisekseen toimittaja oli todella ärsyttävä. Hänellä ei ollut minkäänlaista linjaa, vaan tasapuolisesti kaikki oli väärin tai ainakin salajuoni. Kaikki kunnioitus THL:n edustajalle, joka todella asiallisesti ja provosoitumatta jaksoi oikoa vääriä käsityksiä.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle on yksi ortopedi joskus sanonut, että kaikista kirurgeista tyhmimpiä ovat ortopedit. Siinä työssä ei kuulemma tarvita kuin voimaa. Ja tunnettu tosiasiahan on, että kun taito loppuu, työvälineet muuttuu järeämmiksi  >:D

Heikkilä ei mahda nauttia kovin suurta arvostusta suomalaisten infektiolääkäreiden keskuudessa. Paras oli tää heitto, että "silläkin on merkitystä, miten se oliiviöljy ihmiseen laitetaan". No joo, hän itse asettaa täysin keinotekoisia tekoniveliä ihmisiin, ja toisekseen tuo vertaus on sama kuin väittäisi että rokotuksessa voidaan laittaa viruksia ihmisiin myös sairastuneen räkänä.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heikkilä ei mahda nauttia kovin suurta arvostusta suomalaisten infektiolääkäreiden keskuudessa. Paras oli tää heitto, että "silläkin on merkitystä, miten se oliiviöljy ihmiseen laitetaan".

Heh, aivan. Ensin infektiolääkäri kertoi kuinka rokotteen kaikki osat ovat ihan samoja mitä saamme elimistöön mm ruon mukana (se oliviöljyn osakin), sitten Heikilä yrittää kyseenlaistaa sen tolla heitolla. Tosi vakuuttavaa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

A-Talkissa tosiaan se raskaana oleva puhui probiooteista ja vitamiineista ja kyseli miksi niitä ei suositella. Olisiko ohjelmaan voitu valita joku muu, kuin luontaisnappikauppias.

Ja sitten tämä ortopedi ekana sanoi, ettei ole sen vaarallisempi, kuin aikaisemmatkaan pandemiat ja myöhemmin selitti, että nykyään voidaan hoitaa tehokkaammin potilaita esim teholla ja sen takia ei ole vaarallinen tauti. Kyllä se 2vk hengityskoneessa tuo pieniä riskejä mukanaan. Ja mistä löytyisi sitten ne välineet ja tilat, jos kaikki sairastuneet laitettaisiin tehohoitoon.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Katselin tuon A-talkin ohjelman. Raskaana olevan puheet kuulosti samalta kuin mitä ikävä kyllä myös osa hoitajista puhuu! Eli ihan mutu-tuntumaa, maallikon outoja uskomuksia infektioiden/lääkityksen/rokotteiden suhteen.

Peräänkuulutan hoitajien etiikkaa hankkia luotettavista lähteistä tietoa sikainfluenssasta ja rokotteista. Esimerkiksi juuri tässä ohjelmassa ne henkilöt, joita tulee uskoa, ovat infektiolääkäri ja THL:n ylilääkäri.

Pakko vielä mainita että kyseenalaistan ortopedit ja kirurgit muun kuin oman erityisalansa asiantuntijoina. Esimerkiksi kuuntelin juuri kuinka kirurgi kovaan ääneen motkotti että työterveyshoitaja oli hänen mielestään pistänyt piikin väärään paikkaan, ylös käsivarteen (hän itse olisi valinnut pakaralihaksen), ja totesi lopuksi, että eiväthän työterveyshoitajat mitään tiedä. Hohhoh, kirurgeille tiedoksi että th:t saavat rokotuskoulutuksen ja näin ollen tietävät myös sen, että aikuisilla ensisijainen rokotuskohta on olkavarren hartialihas.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt n. 19,5h rokotuksesta ja vas. olkalihas on hieman arka, pieni mustelma näkyy. Ei päänsärkyä, lihassärkyä tai lämpöilyä. Eilen illalla tuota kättä särki, mutta oli niin pientä ettei särkylääkkeet tulleet edes mieleen. Kattellaan nyt muuttuuko vielä johonkin suuntaan tilanne, mutta näillä tiedoilla omasta puolesta oli kyllä ottamisen arvoinen piikki.

Onko vakavimmista reaktioista kuulunut kenenkään korviin? Anafylaksia tms?

Rokotusjonossa eilen kuulin et Taysissa yks hoitaja olis saanut anafylaktiset oireet...

Noista koulujen rokottamisohjeistuksista. Piramk tiedotti eilen, että opiskelijaterveydenhuolto rokottaa ens maanantaina kaikki ne opiskelijat, jotka harjottelee tai tulee harjottelemaan ennen joulua Tays:n Acutassa, teholla, sytellä, lasten polilla ja lasten tai aikuisten infektio-osastolla.

Optimisti näkee rinkilän. Pessimisti vain reiän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Katselin tuon A-talkin ohjelman. Raskaana olevan puheet kuulosti samalta kuin mitä ikävä kyllä myös osa hoitajista puhuu! Eli ihan mutu-tuntumaa, maallikon outoja uskomuksia infektioiden/lääkityksen/rokotteiden suhteen.

Kyllä tuossa on kunnostautuneet lääkärikuntakin. Kuten ohjelmaan "asiantuntijaksi" revitty kirurgi Antti Heikkilä. Ei ihme että ihmiset on sekaisin. Lisää näitä lääketieteen "asiantuntijan" ajatuksia voi lukea hänen kotisivuiltaan: http://www.anttiheikkila.com/ . Kaveri kritisoi lääketeollisuutta rahastamisesta yms ja itse tekee bisnestä markkinoimalla vaihtoehtohoidoista kertovia kirjojaan.

815837_300x192.jpg

Esimerkki:

http://www.rasalas.fi/kirja.php?id=53

Lääkäri Antti Heikkilä kritisoi voimakkaasti nykyistä hoitokäytäntöä, joka perustuu runsaaseen insuliinin käyttöön sekä vähärasvaiseen ja runsashiilihydraattiseen ruokavalioon. Virallinen hoitosuositus pahentaa sairautta, koska se sekoittaa insuliinin aineenvaihduntaa entisestään. Insuliini on myrkky, joka vahingoittaa elimistöä monella tavalla.
Että näin. Itse en tietysti ole lääketieteellistä käynyt kuten hän, mutta ainakin hoitajakoulussa meille opetettiin että insuliini on elimistön ihan oma aine.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Possunuhapiikki haettu, kausirokotetta ei vielä omalle osastollemme ole saapunut, joten sen tuikkaa joku työkaveri myöhemmin. Oireita odotellessa...

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle iski viime yönä ihan kunnon horkan päälle, jeesus, että oli kamala olo. Kuumetta ei missään vaiheessa ole ollut, kumma kyllä. Käden kipu ja arkuus alkaa pikku hiljaa helpottamaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle iski viime yönä ihan kunnon horkan päälle, jeesus, että oli kamala olo. Kuumetta ei missään vaiheessa ole ollut, kumma kyllä. Käden kipu ja arkuus alkaa pikku hiljaa helpottamaan.

Otin rokotteen ke-aamuna, seuraavan yön tunsin itseni kipeäksi, päänsärkyä ja kokonaisvaltaista lihassärkyä. Olo helpottui Panadolilla ja to koin itseni taas terveeksi. Hartialihas kuitenkin on pistokohdasta edelleen kosketusarka.

Aika helpolla tästä "sikataudista" siis selvittiin, en ois kyllä jaksanut/ehtinyt maata viikkoo sängyn pohjassa jos oikea tauti ois iskenyt!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suomen sairaanhoitajaliiton puheenjohtaja on sitä mieltä että terveysalalla toimivien eettinen velvollisuus on ottaa rokote: http://www.sairaanhoitajaliitto.fi/viestinta/ajankohtaista/tiedotteet/?x2944458=17652851

Siitä olen hänen kanssaan samaa mieltä että päätös rokotuksesta on syytä perustaa tietoon eikä huhuihin, mutta rokotuksen ottaminen on jokaisen henkilökohtainen asia enkä ymmärrä tätä painostushenkeä mikä nyt asian ympärillä leijuu. Etiikkaan on mielestäni vähän kyseenalaista vedota kun kyse on jokaisen omasta terveydestä, olkoonkin että se voi vaikuttaa välillisesti ympäristöönkin. Jos siihen vedotaan, sitten tätä kampanjaa pitäisi käydä joka vuosi infuenssarokotusten aikaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...