Jump to content
MAINOS

Hoitohenkilöstön kiinnostus H1N1 rokotteeseen on ollut laimeaa


Reportteri

Otatko H1N1 rokotteen?  

294 ääntä

  1. 1. Otatko H1N1 rokotteen?

    • Kyllä
      178
    • En
      82
    • EOS
      35


Recommended Posts

Meidän väkeä ei töissä rokoteta,perusteluna kun teemme osastotyötä emmekä tapaa osaston ulkopuolista väkeä...Halloota haloo,kyl me liikutaan työaikana osaston ulkopuolella ja omaisia ym .käy katsomassa läheisiään ja eihän me työpaikalla kukaan asuta.

Koulusta tuli planketti tänään,rokottavat vkoilla 46-48 oppilaat.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 419
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Mun piti ensin saada keikkalaisena rokote ja nyt en sit saakaan. Saan sen riskiryhmään kuuluvana 12.11. jolloin en ehdi seuraavalle työvuorolle kartuttaa vasta-aineita. Tekis mieli sanoo, et pitäkööt työvuoronsakin, jos se on lähes pakollista vakkareille, mut ei keikkalaisille.  ;D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Rokotuksesta aikaa nyt vuorokausi, käsi on ihan pirun kipee, siis koko käsi ja tänä aamuna alkoi vilunväristykset, ei nuhaa, ei kuumetta, ei päänsärkyä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilen iltapäivällä kävin piikillä. Illalla särki kättä sen verran, että panadolia piti ottaa ja uudestaan vielä yöllä, kun ei jomotukselta saanut unta. Nyt vaan väsyttää ja lihaksia särkee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Influenssarokotus-kädessä iso punainen kuuma pahkura. Auts. Possurokotteesta pieni mustelma.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilen iltapäivällä kävin piikillä. Illalla särki kättä sen verran, että panadolia piti ottaa ja uudestaan vielä yöllä, kun ei jomotukselta saanut unta.

Elkee nyt ottako niitä liäkkeitä jos ei o ihan pakko 8)

http://www.apteekkariliitto.fi/asiakkaille/terveydeksilehti/Sivut/Kuumel%C3%A4%C3%A4kevoiheikent%C3%A4%C3%A4rokotustentehoa.aspx

http://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736%2809%2961208-3/abstract

Puhuin tosta meidän infektiolääkärinkin kanssa, hän oli samoilla linjoilla, Buranat yms kannattaa unohtaa jos ei o tosi vaikeita oireita. Käsikivun yms kanssa pärjää useimmiten ilman kipulääkkeitäkin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä kans erehdyin Panadolit huitasemaan nassuun illalla kun särki ja kolotti, koska rokottaessa semmosen ohjeen antovat että voi ottaa.. No toivottavasti jonkun tehon tuosta saa kuitenkin. 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

koska rokottaessa semmosen ohjeen antovat että voi ottaa..

Näin kuulemma neuvovat monessa paikassa. Eivät ole perillä uusimmista tutkimuksista sitten, tuohan on julkaistu vissiin tässä kuussa. 8) Noh, tuskinpa tolla nyt niin dramaattista vaikutusta on.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vrk kulunut ja ensin oli käsi kipeä, lihassärkyä ja vilustelua 10h piikin ottamisesta. 16h jälkeen nousi lämpö ja nyt 24h jälkeen on massiivinen päänsärky, muttei enää lämpöä. Kausi-influenssan pistopaikalla on punanen jälki ja sian ei mitään.

Ja tässä minäki sinnitelly ilman buranoita ja panadolia.  :-

28h jälkeen se massiivinen särky loppui ja yön yli kun nukuin, niin ei enää mitään. Kyllä tää influenssan sairastamisen voitti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on nyt n. 24h rokotuksesta, käden kipu on hellittämään päin, viluttaa ja väsyttää kyllä mutta lämpöä ei ole. Pää on vähän kohmeloinen, ja paikkoja kolottaa, mutta ei nää nyt semmosia oireita oo että kokisin että olisin jättänyt rokotteen ottamatta jos olisin tiennyt.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Reilu tunti sikarokotuksesta, ei oireita, vain pientä paranoiaa  8)

Risikko vastasi lähettämääni sähköpostiin, että potilaalla on oikeus KYSYÄ. No joo, onhan sitä aina voinut kaikenlaista kysellä, on multakin kyselty, haluaisinko potilaan pojalle vaimoksi etc. Ihme haloo taas. Ja oikeasti tympeänsävyisen vastauksen sain aivan asialliseen viestiini.

Juuh, näin. Kai se tympeäksi vetää, kun saa korjailla sammakoitaan sitten jälkikäteen  8)

Fear Campaign

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on nyt n. 24h rokotuksesta, käden kipu on hellittämään päin

28 tuntia aikaa rokotuksesta ja käsikipu on ihan TÖRKEE!!!!! Voi kun tekis mieli ottaa jotain droppia, mutta sisulla yritän tämän päivän jaksaa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

5 tuntia rokotuksesta ja käsi on pistokohdasta kipeä. Väsyttää, mutta yövuorojen loppumisella lienee vaikutusta asiaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vajaa vuorokausi rokotuksesta. Käsi ei ole mitenkään erityisen kipeä, toki pistospaikka on arka. Illalla jo alkoi pieni "sisäisen palelun tunne" ja koko kropan särky. Yön palelin mutta sain nukuttua, aamulla lämpöä 37,7 ja särki joka paikkaa. Otin Panadolia gramman ja kuulin vasta sitten että särkylääkettä, varsinkaan Panadolia ei saisi ottaa. Nyt alkoi oireet taas palata, joten 400 mg ibuprofeenia meni. Jos tällä selviää sen sijaan että sais varsinaisen taudin niin sopii mulle.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko vakavimmista reaktioista kuulunut kenenkään korviin? Anafylaksia tms?

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko vakavimmista reaktioista kuulunut kenenkään korviin? Anafylaksia tms?

Luulis että jollekkin, ainahan niitä rokotteista tulee.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Huulien turvotusta useammalla -> setiritsiini ja myöhemmin antihistamiini.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olisimpa lukenut tämänkin ennen kuin hain piikin. Prrkle minä arvasin tämän...

http://yle.fi/alueet/lappi/2009/10/ex-laaninlaakari_sikainfluenssarokote_on_salajuoni_1101973.html

Joku psykpuolen tyyppi voisi kommentoida Rauni-Leenan juttuja. Supo käy siirtelemässä tavaroita asunnossa ja kaasuttaa huoneistoa ym. Jotain tuttua tässä on.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olisimpa lukenut tämänkin ennen kuin hain piikin. Prrkle minä arvasin tämän...

http://yle.fi/alueet/lappi/2009/10/ex-laaninlaakari_sikainfluenssarokote_on_salajuoni_1101973.html

Joku psykpuolen tyyppi voisi kommentoida Rauni-Leenan juttuja. Supo käy siirtelemässä tavaroita asunnossa ja kaasuttaa huoneistoa ym. Jotain tuttua tässä on.

Mun mummo Lapista tietää ton. Rauni-Leena oli autokolarissa vuosia sitten ja sen jälkeen se alko tän tyylisiä juttuja heittään. RL oman kertomuksen mukaan Ufot tuli sen avuksi kun se odotti apua siellä kolaripaikalla! Viimäsin muistikuva on kans vuosien takaa kun se sano et sen uusin kirja synty lentokoneessa kun Alienit otti sen pään haltuun ja pikakirjoitti 23000 sanaa paperille!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun mummo Lapista tietää ton. Rauni-Leena oli autokolarissa vuosia sitten ja sen jälkeen se alko tän tyylisiä juttuja heittään. RL oman kertomuksen mukaan Ufot tuli sen avuksi kun se odotti apua siellä kolaripaikalla!

Rauni-Leena kirjoitteli kirjoja kuoleman jälkeisestä elämästä jo ennen tuota onnettomuutta http://fi.wikipedia.org/wiki/Rauni-Leena_Luukanen-Kilde . Kirjaa en ole lukenut, miltähän kantilta se asiaa käsittelee.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun mummo Lapista tietää ton. Rauni-Leena oli autokolarissa vuosia sitten ja sen jälkeen se alko tän tyylisiä juttuja heittään. RL oman kertomuksen mukaan Ufot tuli sen avuksi kun se odotti apua siellä kolaripaikalla!

Rauni-Leena kirjoitteli kirjoja kuoleman jälkeisestä elämästä jo ennen tuota onnettomuutta http://fi.wikipedia.org/wiki/Rauni-Leena_Luukanen-Kilde . Kirjaa en ole lukenut, miltähän kantilta se asiaa käsittelee.

Jaa en tiennytkään tota. Mun mummo sano et sillä alko viiraan ton kolarin jälkeen!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä kuulun Suomen ufotutkijoihin ja voin kertoa, että tekeillä on paljon mitä valtaväestöltä salataan. Tutkikaa asioita ennekuin tuomitsette!!! Älkää uskoko sokeasti kaikkeen mitä teille syötetään. Henk. koht olen avoin kaikelle ja muodostan itse omat mielipiteeni ja tutkin asioita.

Minä en rokotetta aio ottaa näillä tiedoilla. Ketään en tuomitse, jotka toisin päättävät. Ja pidän silmät avoinna. Kaikki ei ole välttämättä sitä miltä näyttää. >:D

Rauni Leena Luukanen rules  :) samoin Antti Heikkilä  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...