hoitaja85 Posted October 5, 2009 Posted October 5, 2009 Moikka! Olen mahdollisesti lähdössä jonnekin päin Norjaa töihin ensi vuonna. MITÄ PAPEREITA tulee lähettää ja minne saadakseni laillistumisen norjasta?? Pitääkö kaikki olla käännettynä norjan kielelle?
OldOne Posted October 5, 2009 Posted October 5, 2009 http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=446.msg3405#msg3405 Pile varmaan kertoo onko tuo vielä voimassa.
hoitaja85 Posted October 8, 2009 Author Posted October 8, 2009 joo, mutta mitä sinne täytyy lähettää?::) todistus valmistumisesta?...
-VF- Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 joo, mutta mitä sinne täytyy lähettää?;D todistus valmistumisesta?... Hakemus ja kopiot todistuksista. Eikö tuossa linkissä jotain sen suuntaista lukenut? Ja olihan siinä numero mihin voi soittaa jos joku asia askarruttaa. Failure is always an option
pile Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 joo, mutta mitä sinne täytyy lähettää?;D todistus valmistumisesta?... Kyllä se tieto oli siellä. Mutta jos tuon tulostat ja pistät mukaan kopion englanniksi/ruotsiksi käännetyn todistuksen, niin son siinä. No comments
janispetke Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Tossa olis liitteenä muutaman vuoden vanha hakemuslomake.autorisasjon.pdf Se joka viimeksi nauraa, se hitaimmin hiffaa...
pile Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Näkyy olevan sama hakemuspaperi edelleen. Tuo mun linkin paperi on eng-versio. No comments
ruosu Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 http://www.safh.no/english/index.html Täältä löytyy lomake ja ohjeet täyttämiseen.
enigma Posted December 8, 2009 Posted December 8, 2009 Moikka! Olen mahdollisesti lähdössä jonnekin päin Norjaa töihin ensi vuonna. MITÄ PAPEREITA tulee lähettää ja minne saadakseni laillistumisen norjasta?? Pitääkö kaikki olla käännettynä norjan kielelle? Norjalaiset muuten ovat intona näihin ns. suosittelijoihin. Kun olet saanut paperit valmiiksi ja jopa työpaikasta on tietoa, haluaa tuleva työnantaja usein keskustella jonkun jo sinut tuntevan kanssa. Siis että millainen olet ihmisenä ja työntekijänä.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.