mome Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Tänään ilmestyneessä Tehy-lehdessä oli tekstipätkää: "Jos työntekijä sairastuu työsopimuksen ensimmäisenä päivänä, hänen on siitä huolimatta mentävä työpaikalle 'ottamaan työ vastaan'. (Tehy 12/2009, sivu 48, Riitta Hankonen - Ei voi olla totta) Olen toiminut sairaanhoitajana paikassa, jossa minulla on ollut määräaikaisia työsopimuksia ilman katkoja. Olen ollut sairaslomalla x ajan ja sairaslomani tulee jatkumaan edelleen. Uusi työsopimus on alkamassa, joten tuleeko minun tuon Tehy-lehden tekstin perusteella käydä "näyttäytymässä" töissä työsopimuksen alkupäivänä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maaria Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Omalla kohdallani ainakin näin olisi aikoinaan Vantaan kaupungilla töissä ollessa pitänyt toimia, olin sairauslomalla edellisen sopimuksen lopussa, ja uusi olisi pitänyt tulla voimaan päivänä x, mutta sopimus ei koskaan alkanut koska sairauslomani jatkui. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mome Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Sain vastauksen Tehystä ja ei kuulemma tarvitse mennä näyttäytymään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapaa Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Niin ei tartte käydä, koska sinun palvelussuhde jatkuu yhtäjaksoisena. Näin ollen sitä uutta soppari ei kuitenkaan tulkita uudeksi palvelussuhteeksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.