ajl Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 Saattaa tulla keikkaa Rudolfista, ja kiiinnostaisi tietää millainen paikka tuo on. Onko kenelläkään kokemusta? Miten paljon asukkaita ja työntekijöitä, onko raskas työ, millainen ilmapiiri, millainen toimintakyky asukkailla on ym. ym. Kiitän ;D
Seline Posted September 28, 2009 Posted September 28, 2009 Kokemusta muutamasta keikasta: ilmapiiri on ihan ok ja työn jako tasainen. Keikkalaiselle ollaan ystävällisiä eikä tungeta vaikeimpia tapauksia. Asukkaat vaihtelevat laidasta laitaan mutta aika helppohoitoisia ovat.
jeannette Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 A-talo Aurinko ihan ok ainakin. Rento ilmapiiri. Pari keikkaa olen heittänyt ja menen uudelleen, jos pyydetään.
hansu85 Posted October 5, 2009 Posted October 5, 2009 Itse olen muutaman keikan paikassa tehnyt ja menisin ehdottomasti uudelleenkin. Täysin yhdyn siis edellisiin mielipiteisiin. Monenkuntoisia vanhuksia löytyy, muttei mitään erityisen raskaita kuitenkaan. Keikkalaista ei "ylityöllistetä", vaan työnjako tasapuolinen. Työntekijät oikein mukavia.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now