*BB* Posted September 2, 2009 Posted September 2, 2009 Siis tätäkö tarkoitit? Koskaan aiemmin en edes kuullut.... Kuvauksen perusteella aika mielen "kiintoinen" paikka http://www.gsh.fi/index.php
{BS} Posted September 2, 2009 Posted September 2, 2009 Hakee sh:ta mm. lääkehoitoa ja muuta vastaavaa toteuttamaan ja työsopimus -kohdassa on "Yksityisen sosiaalialan palveluyksiköitä koskeva työehtosopimus". Mitäköhän tuo tarkoittaa euroissa verrattuna kvtessiin sh:n töistä? "If you ain't part of a solution, you are solid or gas."
1Tuikku Posted September 2, 2009 Posted September 2, 2009 Mä olen ollut tuolla töissä muutaman vuoden (lähihoitajan hommia). Painokelvotonta tekstiä tää loppu.. :o
-VF- Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Hakee sh:ta mm. lääkehoitoa ja muuta vastaavaa toteuttamaan ja työsopimus -kohdassa on "Yksityisen sosiaalialan palveluyksiköitä koskeva työehtosopimus". Mitäköhän tuo tarkoittaa euroissa verrattuna kvtessiin sh:n töistä? Taitaa tarkoittaa palkkaluokkaa G21 eli pk-seudulla 1820,22 euroa/kk. 400 euroa vähemmän mitä sairaanhoitajalle maksetaan sairaalassa. Failure is always an option
nurse Woland Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Ihan vieras yritys, mutta tuossa niiden työpaikkailmoituksessa pisti silmään lause "...etsii Hoivakoti Ainoon sairaanhoitajaa ohjaajan toimeen". Kuulostaa vähän siltä että palkkaus ei ihan vastaa yleisesti totuttua. Eräässä paikassa ohjaaja -nimikkeellä keikkaa tehdessä liksa oli aika paljon pienempi kuin hoitajan... Toinen enemmänkin huvittava lausahdus ilmoituksessa "Perehdytys kuuluu perusoikeuksiin". Mitähän tuo tarkoittaa? :) "Just because I don't care doesn't mean I don't understand"
Jek Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 Sairaanhoitajien palkka on tuolla G24 ja jo sh-opiskelijoilla on korkeempi palkka kuin G21...
-VF- Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 Sairaanhoitajien palkka on tuolla G24 ja jo sh-opiskelijoilla on korkeempi palkka kuin G21... Eli luokkaa 1950 euroa/kk? No ei sekään ole kuin n. 300 euroa vähemmän kuin kunnallisessa sairaalassa. Failure is always an option
Jek Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 Sairaanhoitajien palkka on tuolla G24 ja jo sh-opiskelijoilla on korkeempi palkka kuin G21... Eli luokkaa 1950 euroa/kk? No ei sekään ole kuin n. 300 euroa vähemmän kuin kunnallisessa sairaalassa. Ei... G24 on pk-seudulla 2127,80 euroa/kk ja muualla 2109,41 euroa/kk
-VF- Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 Ei... G24 on pk-seudulla 2127,80 euroa/kk ja muualla 2109,41 euroa/kk No sitten minulla on ollut vanha G-palkkataulukko käytössä. Vähemmän se kuitenkin on kuin esim. kuntapuolella Helsingissä. Failure is always an option
Jek Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Ei... G24 on pk-seudulla 2127,80 euroa/kk ja muualla 2109,41 euroa/kk No sitten minulla on ollut vanha G-palkkataulukko käytössä. Vähemmän se kuitenkin on kuin esim. kuntapuolella Helsingissä. Niin no Helsingissä... :) Täällä "maalla" ei kunnatkaan maksa niin paljoa kuin siellä... Sitäpaitsi aika monen hoitsun palkkaan vaikuttaa lisät ja ne nostattaa palkkaa ainakin mun kohdalla helposti 500-700eurolla.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now