Jump to content
MAINOS

Paikkakunta vaihtuu, ikälisät?


Tiputii

Recommended Posts

MAINOS

Mites on, jos paikkakunta vaihtuu, saanko jo saavutetut ikälisät automaattisesti?

Ikälisät eivät ole paikkakuntasidonnaisia.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työnantajan vaihtuessa ikälisiin oikeuttavan työajan joutuu todistamaan aina uudelleen ja uudelleen. Siis jos siirtyy esim Huussilta yksityiselle ja sieltä kuntapuolelle. Kun kaikki mahdolliset lisät on jo plakkarissa, on työtodistusta ja määräyskirjaa kunnioitettava pino, silti jokainen työnantaja laskee ne päivällen taas uudestaan. Mutta siis itse ikälisät ei häviä mihinkään työpaikan vaihdon myötä, on vaan itse huolehdittava että saa sen mitä kuuluukin saada.

Ai lempiväri? Tällä hetkellä sellainen tuskanpunainen ja paskanruskea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla kävi niin taannoin, että meidän ylihoitaja ei hyväksynyt yhtä työtodistusta, kun siinä oli väärä nimike työlle (koulunkäyntiavustaja). Löysin kuitenkin onneksi myös toisen työtodistuksen samaisesta paikasta toisella nimikkeellä (henkilökohtainen avustaja, joka vastasi oikeaa työtäni, koska työhön kuului myös hoidollisia juttuja..) ja sain mulle kuuluvan ikälisän. ;D

Mut siis kannattaa olla tarkkana myös noiden ammattinimikkeiden kohdalla et mitä siellä lukee, sillä niitäkin katsellaan usein sillä silmällä et onko se "oikeasti" hoitotyötä.

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ihan kun oisin kuullut huhuu et meidän paikallinen saikku ei hyväksy ikälisiksi sairaanhoitajien ikälisiä mitkä on tehty sairaankuljettaja tittelillä lanssissa?!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös sakun ja kunnallisen puolen ikälisät muutenkin poikkea toisistaan? Eli kannattaa tarkistaa miten ne määräytyy, toisessa paikkaa saattaa olla oikeutettu useampiin ikälisiin kuin toisessa.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...