Jump to content
MAINOS

Kokemuksia työ- ja harjoittelupaikoista (leikkausosastot)


Morte

Recommended Posts

Listataanpas kokemuksia leikkuripaikoista, niin työ- ja harjoittelupaikkana.

Olisiko kerrottavaa Jyväskylän keskussairaalan leikkausosastosta? Millainen harjoittelupaikka?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Listataanpas kokemuksia leikkuripaikoista, niin työ- ja harjoittelupaikkana.

Olisiko kerrottavaa Jyväskylän keskussairaalan leikkausosastosta? Millainen harjoittelupaikka?

Mites sä nyt siitä?

Riippuu leikkurista (eli siis leikkausosastosta) eli 1(8 salia, elektiiviset operaatiot), 2(8 salia, päivystysleikkuri, isommat ja vaativammat operaatiot sekä sektiot) vai 3(6 salia. Päiväkirurgia).

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jyväskylässä tein harjottelut useampi vuos sitten ja ite viihdyin kyl hyvin. Tosin en ollu ko uusimmas leikkuris (sillon uusimmas) eli olikse ny kakkonen (8 salia kahdessa nelijän muotoises laatikos synnärin vieres). Viihdyin vallan mainiosti, henkilökunta oli ystävällistä ja asiantuntevaa. Eli iso kiitos sinne  :)

Valmistumisen jälkeen muutin ruåziin ja siitä lähtien oon ollu södertäljen leikkuris töissä instrumenteis. 8 salia. Kirurgia, ortopedia, urologia ja gynegologia erikoisaloina. Ja melkeen joka vuorossa eri erikoisalalla eli ei tarvi tylsistyä! Ja duunikaverit on mahtavia. Tykkään!

ps. Pulaa on meolemmilla eli ane- ja instrumenttipuolella  ::)

Se joka viimeksi nauraa, se hitaimmin hiffaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oon ollu södertäljen leikkuris töissä instrumenteis. 8 salia. Kirurgia, ortopedia, urologia ja gynegologia erikoisaloina.

OT: Aika yllättävää, kun leikkurista kyse  ::)

(Anteeks, pisti vaan naurattamaan...)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oon ollu södertäljen leikkuris töissä instrumenteis. 8 salia. Kirurgia, ortopedia, urologia ja gynegologia erikoisaloina.

OT: Aika yllättävää, kun leikkurista kyse  ;D

(Anteeks, pisti vaan naurattamaan...)

Soon hyvä et naurattaa  :nauraa: Mut kaikissa leikkureissa ei tehdä kirurgian operaatioita. Isomissa sairaaloissa löytyy melkeen kaikille erikoisaloille omat leikkurinsa. Puhumattakaan yksityisistä...

Se joka viimeksi nauraa, se hitaimmin hiffaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Seuraavaksi olisi tulossa kirran harjoittelu. Olisko kellään kokemuksia pk-seudun paikoista? Meikusta tai Jorvista lähinnä kiinnostunut olen :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jorvissa (kokemukseni on isosta leikkurista) ainakin ollaan varsin opiskelijamyönteisiä, ja ohjaus siellä on hyvää. Meikusta ei ole kokemusta, mutta olen kuullut sieltä melko negatiivisia kommentteja sekä opiskelijoiden että työntekijöiden suusta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...