Jump to content

tinttix

Puistolan pt / Madetojan pt

Recommended Posts

tinttix

Moikka!

Eli oisko kellään kokemuksia kyseisistä paikoista?

Molemmissa näyttää olevan eri asumismuotoja (ryhmäkodit, palv.asuminen).

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Telaketju

molemmista hakenut potilaita,en muuta osaa sanoa kuin et Pukinmäessä nykyaikaisemmat tilat.rempattu hiljan.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
tinttix

...kukaan ei oo ilmeisesti ollu töissä/ keikalla ko. paikoissa...?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Esa

...kukaan ei oo ilmeisesti ollu töissä/ keikalla ko. paikoissa...?

Älä oo hätäinen  ;D sä vasta eilen laiton kysymyksen..

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
pocis

Oon ollut keikalla kerran, talossa oli hissiremontti. Ruokia kärrättiin asukkaille koteihin koska siitä "rapusta" ei päässyt alas liikkeelle. Varmaan ihan kiva paikka jos tykkää palvelutalotyyppisestä työstä, minulle se oli ehkä liian hidastempoista. =)

Mene kokeilemaan, seuren kautta ainakin sinne on satunnaisesti keikkaa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Seline

Puistolassa pitää olla ajatusten lukija, mitään ei kerrota ellet älyä itse kysyä ja keikkalainen on näkymätön. Paljon turhaa juoksemista kun asioita ei kerrota ja sitten jälkikäteen joutuu selvittelemään itse.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
jeannette

Mulla on samanlaisia kokemuksia, kun ed. kirjoittajalla. Tein vain yhden keikan, mut vähän outo meininki oli. Siis Puistolan pt:stä puhun nyt.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Prinsessa2

Puistolassa ainakin mielestäni (keikalla) palvelutalon puolella jotenkin sekavaa meininkiä.

Perehdytystä ei lainkaan, apua ei saanut jne.

En mene toiste!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
idalina

::)Puistolan palvelutalo on raskas palvelutalo,jos mielit mennä töihin palveluasumiseen mene Pasilaan,Madetojaan tai Syystielle,myös Itäkeskuksen palvelutalo on ok. Puistolassa on erittäin huono ilmapiiri työntekijöillä ja siellä ei opastusta uutena ihmisenä saa.Lista annetaan käteen ja alahan mennä töihin keikkalainen on lause jonka kuulet kun tulet.Muissa palvelutaloissa on inhimillinen mitoitus ja mukavaa porukkaa töissä.En ole enää menossa keikalle sinne.Olen tehnyt pelkkää keikkaa 3vuotta ja paljon kiertäneenä voin sanoa,että En suosittele kenellekään.Oma henkilöstö paljon sairaslomilla ja poissa epämääräisesti,olen ollut erään viikonlopunkin siellä muiden keikkalaisten kanssa ja 1 vakituinen hoitaja oli paikalla.Usea muukin kollega siis keikkaa tekevä on todennut jo ensimmäisen keikan jälkeen,ettei aio enää mennä sinne.Kannattaa käydä katsomassa ja itse todeta miten asiat siellä ovat.Yksin kun hoidat iltavuorossa 12-14 vanhusta ja osa aivan sängyissä hoidettavia, ei verenmaun ja selkäsäryn takia kannata itseään rikkoa, parempiakin paikkoja on tehdä keikkaa..Henkilökunnalla on siellä aivan oma sisäpiiri johon ei ulkopuolisia oteta ja se sopiikin keikkalaiselle. Tein pari vuotta sinne aina sillointällöin vuoroja ja nyt en ole enää mennyt, vaikka on vuorojakin tarjolla.Talo on suuri ja siellä 180 asuntoa ja yli puolet kuuluu tavalla tai toisella hoidettaviin ja iltavuoroissa on 4hoitajaa ja siitä kun talo on jaettu puoliksi tulee n.12-14 vanhusta per hoitaja vuorossa..Turvapuhelin annetaan käteen ja siihen sitten minuutin välein vastaillaan, mikä hätä kenelläkin on ja siellä juostaan pitkin rappukäytäviä paikasta toiseen, ja välillä kannetaan ruokia 4kerroksen välillä tarjottimilla, kun hissi epäkunnossa tai ruuhkainen, ja työvuorossa on niin kiire,ettei itse ehdi pitämään minkään valtakunnan ruokataukoa.Kannaattaa silti mennä ja kokeilla..pääseehän sieltä pois jos tuntuu,että ampuu yli hilseen se touhu!!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Nina.

Onko kellään tuoretta infoa Puistolan palvelutalosta? Vieläkö meno on samanlaista kuin yllä mainittiin?

Kovasti ainakin tuntuvat etsivän kesätyöntekijöitä..

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
kitty hill

olet oikeassa, samanlaiset kokemukset Puistolan pt, joskus olen ollut menneinä vuosina

en suosittele

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: hoitaja

riippuu minkäläistä osaamista sulla on. On ollut keikalaisena siellä, ihan ok. :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Monia paikkoja kietänyt

On hyvä paikka nykyään. Kannattaa keikkailla.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Vieras

Hyvä paikka nykyään!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras
Olet jättämässä kommenttia vieraana. Jos sinulla on tunnus, kirjaudu sisään.
Vastaa aiheeseen...

×   Lisäsit muotoiltua sisältöä.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Linkkisi on upotettu automaattisesti..   Näytä pelkkä linkki.

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.