Jump to content
MAINOS

Mihin voin hakea töihin?


Anne75

Recommended Posts

Valmistuin lähihoitajaksi -95. Kokemusta alalta ei ole muuta kuin lasten hoitamisesta päiväkodissa. Sittemmin olen ollut vuosia kotiäitinä. Vuoden päästä kuopus täyttää 3v ja haluan lähteä työelämään mukaan  ::) mutta ongelma on juuri se, että en muista toimenpiteitä, ja kokemusta ei ole. Valmistumisestakin pitkä aika.

Lisäksi olen ollut 1v ajan sairaanhoitajalinjalla ja 6kk kätilölinjalla, molemmat jätin kesken. Näistäkin aikaa vuosia.

Kysymys kuuluu: mihin voin hakea töihin? Lisäkoulutus ei tule kyseeseen (en jaksa selittää miksi).

Onko Tre:lla paikkoja joissa ei tarvitse piikittää, jakaa lääkkeitä, katetroida jne?

En viitsisi hakea eri paikkoihin sokkona ja vasta haastattelussa paljastaa etten muista toimenpiteistä mitään  :-. Vaikka näkyyhän se jo papereistäkin jo hakiessa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hae sinne mikä kiinnostaa. Työ opettaa ja työnantaja perehdyttää.

Tekijöistä on pulaa eritoten vanhustenhoidossa joten työn löytyminen ei ole este, vakituista ehkä et saa eka yrittämällä mutta teet pari sijaisuutta ensin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyl mää komppaan Julmaa, reippaasti vaan tulta päin. Ja reilusti kerrot, että vähän unohduksissa asiat. Silloin ei tule pahoja mokiakaan.

Fear Campaign

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yllättävän monet jutut muistuu kyllä mieleen kun pääset siihen ympäristöön ja työntouhuun. Tsemppiä vaan ja rohkeasti töihin! :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

sanoisin että hae sinne mikä kiinnostaa, kerro osaamisesi rehellisesti, kuten minulle yhdessä rekryssä sanottiin "kyllä ne osastolla tietää ehtivätkö perehdyttää". Eikä ne piikit ja lääkkeet mitään salatiedettä ole  :nauraa: :nauraa:

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...