Jump to content
MAINOS

TK sairaalat, montako yökköä per osasto????


kukkis

Recommended Posts

Valvooko jossain yksi yökkö osastolla jolla on 32 potilasta? Ei ole ihan perinteinen vuodeosasto ( pitkäaikaishoito) vaan amppari tuo potilaita yölläkin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kuulostaa hurjalta tuo yksi yökkö  8) Olen pari vuotta sitten työskennellyt tk-pitkäaikaisvuodeosastolla, jossa oli 30 potilasta ja kaksi yössä. Suurin osa potilaista kahden hoidettavia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meidän sairaalassa on n. 33 potilasta ja aina 2 yökköä nykyään.  pitkäaikaishoidossa oli ennen oli 66 potilasta ja 3 yökköä. eli yhden hoitajan lisäys sinnekin tullut pari vuotta sitten.

Olikohan se että kun potilas määrä ylittää38 niin sitten pitää olla jo 3 yökköä. en aivan varmaksi muista. joku raja siinä on että sitten nostetaan yöhoitajienkin vahvuutta kun potilaita tulee liikaa ylipaikoille.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vastaavalta päivystävältä osastolta ei kokemusta. Mut vuodeosastoilla, joissa olen ollut, on 4 osastoa, joilla kaikilla 1 yökkö (isoimmilla osastoilla 32-35 potilasta, talossa reilut 100 potilasta). Lisäksi näillä 4:lla osastolla 1 yhteinen yösh. Vipinää riittää  :- Joskus toki rauhaisaakin. Musta isommilla osastoilla toi 1 yökkö liian vähän. Tuolla sit yösh toimii samalla vipparina tai päästää muilta osastoilta apuun.

"Hetki ennen ja hetki jälkeen, ja välissä se, jota et voi koskaan saada takaisin". -Tommy Tabermann-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tk akuutti vuodeosasto, 26 potilasta 1 sh, 1 lh yössä.

Aiemmin oli vuoroviikoin 1 sh ja 1 sh+1lh, mutta siirryttiin tähän henkilökunnan pyynnöstä. On niin paljon sekavia paimennettavia ja kahden hoidettavia.

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En tiiä meneeks hieman aiheen ohi, mut mä olen 28-paikkaisella vanhainkotiosastolla kesäduunissa ja yksin valvotaan. Toiselta osastolta saa apua niiden vanhusten kanssa, joiden kanssa ei pärjää yksin. Niin ja omatoimiset vanhukset on kyl yhden käden sormilla laskettavissa, et silleen.

EKG NERD

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Maalaiskunnan tk:n kaksi vuodeosastoa, yht. 64 potilasta, yössä 1sh ja 1lh.

Herrajumala, miten pieni miehitys!  :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

^ Siinä on riemu herkässä jos tapahtuu jotain tavallisuudesta poikkeavaa.

Välillä saattaa olla vielä ylipaikallakin muutama  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

meillä on kahdella osastolla yht. 64 potilasta ja molemilla valvoo Sh + Lh pari.

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...