Jump to content
MAINOS

TUPO lähestyy..


Vieras: HoitsunMies

Recommended Posts

Muoks: mun nykyisessä työsopimuksessa on muuten mielenkiintoinen kohta: Jos työnantaja määrää, mun on pakko jäädä ylitöihin.  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Käsittääkseni olen toimessa.

Ovatkohan työnantajat muuttaessaan toimia viroiksi kuitenkin siirtämässä työntekijälle epäedullisimmat jutut uusiin sopimuksiin..?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Varahölö

Entisenä paperiliittolaisena ihmettelinkin, että mitä tekee osastonhoitaja joka päättää henk.koht lisästä ym. paikallisosaston

hallituksessa....Eikö muka ole eturistiriitaa..häh...

Ja ite oon jököttäny joka kokouksessa, mitä on järjestetty. Meidän osaston tyypit on tyytyväisiä VES:iin, ym.korvauksiin. Ne ei oo ollu

missään muualla töissä kuin sairaalassa. Eivät tiedä paremmasta kuten kunnon ylityökorvauksista. 50% ja 100% ja 300% pukkaa

metalliliitollakin. 

Näin se homma etenee..kun emme tee tuottavaa työtä...ja Sofie Mannerheimkin teki sitä ilmaseks...Mää en ymmärrä...mä oon affena

tulkkaa onkell pojat...  TYÖILOA.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Entisenä paperiliittolaisena ihmettelinkin, että mitä tekee osastonhoitaja joka päättää henk.koht lisästä ym. paikallisosaston

hallituksessa....Eikö muka ole eturistiriitaa..häh...

Ja ite oon jököttäny joka kokouksessa, mitä on järjestetty. Meidän osaston tyypit on tyytyväisiä VES:iin, ym.korvauksiin. Ne ei oo ollu

missään muualla töissä kuin sairaalassa. Eivät tiedä paremmasta kuten kunnon ylityökorvauksista. 50% ja 100% ja 300% pukkaa

metalliliitollakin. 

Näin se homma etenee..kun emme tee tuottavaa työtä...ja Sofie Mannerheimkin teki sitä ilmaseks...Mää en ymmärrä...mä oon affena

tulkkaa onkell pojat...  TYÖILOA.

-Hä-hä! Hyvä ja ajatuksia(/kummastusta) herättävä kirjoitus!

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole ikuna ymmärtänyt näitä "jaksotyön" ylityökorvauksia. Niitä sovittaessa on hoitajia kustu korvaan oikein kunnolla. En ole enää pitkään aikaan innostunut sitoutumaan huonolla palkalla yhteenkään työpisteeseen. Ainoat tuntuvat lisät vaikuttavat olevan väkivaltaiset tai muuten vaan v..levat ja uhkailevat potilaan saattajat/tuttavat.

Ehkäpä TEHY:n taktiikka onkin ollut saattaa koko ala romahduksen partaalle (työvoimapula), jotta palkat nousisivat tai koko systeemi muuttuisi yksityissektoriksi. huh.gif 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...