Jump to content
MAINOS

oppisopimusopiskelijan palkka????


ullator

Recommended Posts

Hei,

onko täällä ketään joka opiskelee oppisopimuksella lähihoitajaksi? Millaista palkkaa teille maksetaan? Onko noussut opintojen edetessä? Miten muuten, onko teidät laskettu työntekijä vahvuuteen mukaan vai oletteko harjoittelijoita/opiskelijoita eli ns. "ylimääräisiä"?

Kiitti jos joku jaksaa vastata!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itse en ole, mutta tiedän  muutaman esimerikin asiasta. Palkka on 1560euroa/kk. Lasketaan vahvuuteen, mutta ei saa olla yksin vuorossa. Keikkaa, valmiin hoitajan sijaisena,  saa tehdä muihin paikkoihin, kuten muutkin alan opiskelijat ja näin saada lisäpalkaa. Lääkkeiden antoluvat ja muut tulevat opintojen edetessä ja ovat eri työpaikoissa erilaisia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen ollut tammikuusta lähtien oppisopimuksella lähihoitajaksi ja palkka on 1751 e. Palkka ollut kokoajan sama, mutta olen viimeistä vuotta opiskelemassa. Juuri kävin keskustelun Oh:n kanssa lasketaanko minut työvoimaksi vai ei. Oh:n mielestä ei lasketa, mutta toisinhan tuo on. Täyttä työvoimaa olen ollut melkein kokoajan. Nyt odotankin tämän uuden oh:n myötä muutosta asiaan loppuajaksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse opiskelin oppisopimuksella lähihoitajaksi, ja valmistuin vuonna 2007. Palkka oli koko opiskeluiden ajan perus lh:n palkasta muistaakseni -10%. Olin opiskelija, mutta silti täyttä työvoimaa  ;) Yövuoroja en saanut tehdä. Palkan päälle sain norm. lisät, mitä kuuluukin saada.

"Lyönyt päänsä ja ottanut siihen 18 kpl 800 mg tabletteja ja viinaa. Alcometer 2.8 promillea. Päätä särkee yhä. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...