Jump to content
MAINOS

Lähteä vai ei -mielipiteitä


Xanor

Recommended Posts

Kyllähän se naista syö, jos työpaikalla olo on yhtä myrkynnielemistä. Vietetäänhän me siellä niin iso osa valveillaoloajastamme, että suotavaa olis edes jotenkin siellä viihtyä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Juuri tulleen tiedon mukaan minut on valittu tekemään sijaisuutta siihen paikkaan mihin toivoin pääseväni.  8) Syksymmällä se tulee vakituisena paikkana hakuun. Olo on tosi helpottunut.

Vielä pari kysymystä: onhan koeajalla aina se yhden päivän irtisanoutumisaika (sopimuksessa ei lue irtisanoutumisaikaa, mutta koeajalla oon edelleen)? Onko tässä tilanteessa enää juurikaan väliä olenko vanhassa paikassa 1 vai 2 viikkoa töissä? Houkuttelisi lähteä samantien, mutta työntekijöistä on tosi kova pula ja tiedän, että työvuorojen kanssa tulee ongelmia muutenkin...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnea uudelle duunille! Koeajalla voi irtisanoutua päivän varoitusajalla.  Kun esim tänään irtisanoutuu, ei huomenna tarvitse töihin mennä. On sitten omasta halusta kiinni, roikkuuko siellä viikon vai kaksi. Itse olen irtisanoutunut joskus koeajalla siten, että viimeisen työssäolopäivän määrittelin viikon päähän itse ilmoitushetkestä. Mielestäni reilua, jääpä töissä hieman varaa järkätä sijaiskuvioita.

Ai lempiväri? Tällä hetkellä sellainen tuskanpunainen ja paskanruskea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos kaikille neuvoja ja mielipiteitä antaneille, niistä oli suuri apu! Nyt olen irtisanoutunut ja uudet mieluisat haasteet kutsuvat pian. Olo on tosi helpottunut ja tein taatusti oikean ratkaisun.  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onnittelut ratkaisustasi. Päätöksen tekeminen on aina vaikeaa, mutta yleensä päätöksen tekemisen jälkeen tulee huomattavasti helpompi olo... Ja ainahan suunta on eteenpäin  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...