Jump to content

Marian sairaala

Recommended Posts

Posted

Millanen on marian sairaala työpaikkana? Millaset osastot? Millanen työnantaja? Millanen henkilökunta ja ennen kaikkea millanen ilmapiiri??

MAINOS
Posted

Marian sairaala lopetetaan syyskuussa, tai osastot muuttavat muualle (ainakin S8 lopettaa kokonaan). Työnantaja on viime aikoina ollut Helsingin kaupunki (aiemmin HUS), keikkapaikkoina osastot on olleet kaikki kivoja, S8 ja S5 erityisen kivoja, mutta päivystyspoliklinikka ja ilmeisesti myös sen valvontaosasto (P7?) on kuulopuheiden mukaan ihan helvetin esikartanoita.

Mutta minun tietoni ja kokemukseni ja nyt kun mietin niin kuulopuheenikin ovat viime vuoden syyspuolelta, eli ei ihan tuoreita.

Vanha koira. Uusia temppuja.

Posted

Niin, Marian sairaala muuttaa syksyllä Meikun sairaala-alueelle ja nimi muuttuu Haartmanin sairaalaksi.

Posted

päivystyspoliklinikka ja ilmeisesti myös sen valvontaosasto (P7?) on kuulopuheiden mukaan ihan helvetin esikartanoita.

Höpön löö. Tarkkailuosasto P7 on mukava paikka, siinä on vielä 5 paikkainen valvonta jossa on vaativampia potilaita. Kun sairaala muuttaa kolmiosairaalaan syyskuussa, tilatkin uudistuvat, nythän tilojen puolesta työnteko on ollut perseestä. Meikä ainakin tykkäs todella paljon olla tuolla töissä, ainoo mitä pk-seudulla jäin kaipaamaan.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Posted

S 11 on ainakin mukava paikka olin keikalla ihmiset neuvoi todella kärsivällisesti, menen kyllä toistekin!

Posted

mielipiteitä on monia, itse tuosta p7 tykkäsin kyllä... työ tarjoaisi varmasti paljon uutta (ainakin mulle) ja haasteita... sh-harjottelussa olin siis..

Posted

Mä en oo koskaan kuullu kenenkään kehuvan päivystyspolia, jotka on siellä olleet pidempään. (Vähintään pari vuotta, tunnen sellaisia yli kymmenen ihmistä.)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

• 2 weeks later...
Posted

S11 on todella mukava osasto. Erittäin kivoja työntekijöitä ja oh on todella mahtava. Asiat sanotaan suoraan ja neuvotaan myös. Yksilövastuinen hoitotyö on osastolla.

Katsellessaan ulos vasten kylmää ikkunaa, hän tunsi kylmänväristyksen. Se taivas oli niin musta, kuin samettia.Ja tähdet olivat niin kirkkaat, kuin kiiltomadot yössä. Ja se kuu, se kuu oli niin kalpea. Maailma on ääretön hän tuumi. Hetken hän toivoi, että rakkainkin sen näkisi.

MAINOS

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...