maijamaitoparta Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Hei. Löytyykö ennakkoluulotonta ja rohkeaa hoitoalan työntekijää ohjattavaksi työnohjaajaopiskelijalle? Olethan Etelä-Suomesta kotoisin oleva innokas Internetin käyttäjä, sillä ohjaus tapahtuu suurelta osin sähköpostitse. Toivottavasti sinulla on jokin tavoite ja tarve saada työnohjausta. Kerrothan siitä, niin otan yhteyttä ja saat ilmaista ohjausta. Vastaathan tähän viestiin muutamalla rivillä, niin katson, voinko olla avuksi. Kiitos.
Sami Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Moi. Mulle kävis hyvin, olen töissä yksityisessä demekodissa eikä täällä ole to:ta. Aikaisempaa kokemusta ryhmäto:sta on ja yksilö kiinnostaa kovasti. Sami Life Sucks, get a Fucking Helmet On!
päivitys Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Hei, toivottavasti en astu tontillesi, mutta opiskelen myös työnohjaajaksi ja etsin työnohjattavia, yksilöitä-ja ryhmiä alueelta Häme-Uusimaa. Ota rohkeasti yhteyttä, niin katsotaan miten voisimme tehdä yhteistyötä.
maijamaitoparta Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 Hei, toivottavasti en astu tontillesi, mutta opiskelen myös työnohjaajaksi ja etsin työnohjattavia, yksilöitä-ja ryhmiä alueelta Häme-Uusimaa. Ota rohkeasti yhteyttä, niin katsotaan miten voisimme tehdä yhteistyötä. Hei hienoa, että löytyy muitakin opiskelijoita. Aika surkealta näyttää, kun ei halukkaita löydy ainakaan täältä. etsin muita reittejä.
Satu Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Olethan ystävällinen, ja laitat oman ilmoituksen , kiiitos. Siitä työnohjauksesta ei tarvinne jokaisen hommaa opiskelevan ja keissejä tarvitsevan avata uutta ketjua, etteköhän te voi tässä samassa ketjussa ohjattavia etsiä.. Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.
OldOne Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Siitä työnohjauksesta ei tarvinne jokaisen hommaa opiskelevan ja keissejä tarvitsevan avata uutta ketjua, etteköhän te voi tässä samassa ketjussa ohjattavia etsiä.. Juuri näin. Siksi tässä ketjussa on toistoa koska ketjuja on yhdistetty.
päivitys Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Olen pahoillani, jos sekoilen täällä ohjelmistossa. Tietotekniikka ei ole vahvin lajini. Mielestäni laitoin oman ilmoituksen ja sitten se oli vähän aikaa omanaan näkyvillä. Jotenkin se sitten siirtyikin sitten tohon sun juttuun? En minä millään pahalla ja jo heti aluksi lähestyinkin "anteeksi jos astun tontillesi" repliikillä. Pyydänkin nyt APUA, miten saan oman ketjun, olisihan se selvempää minunkin kannaltani. Nyt olen ihan pihalla (taas) mikä viesti on tullut minulle ja mikä sinulle. Kärsivällisyyttä hyvät kollegat, kun meikäläiset seniorit täällä yrittää selvitä näiden tietoteknisten termien kanssa.
Janne Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Olen pahoillani, jos sekoilen täällä ohjelmistossa. Tietotekniikka ei ole vahvin lajini. Mielestäni laitoin oman ilmoituksen ja sitten se oli vähän aikaa omanaan näkyvillä. Jotenkin se sitten siirtyikin sitten tohon sun juttuun? En minä millään pahalla ja jo heti aluksi lähestyinkin "anteeksi jos astun tontillesi" repliikillä. Pyydänkin nyt APUA, miten saan oman ketjun, olisihan se selvempää minunkin kannaltani. Nyt olen ihan pihalla (taas) mikä viesti on tullut minulle ja mikä sinulle. Kärsivällisyyttä hyvät kollegat, kun meikäläiset seniorit täällä yrittää selvitä näiden tietoteknisten termien kanssa. Et saa omaa ketjua. Samaa aihetta käsittelevät ketjut yhdistetään, joten nyt teidän pitää mahtua tähän samaan ketjuun. Lainauksia käyttämällä selviää kenelle viesti on osoitettu, tai sitten halukkaat voivat käyttää yksityisviestejä.
päivitys Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Asia minun puolestani ok. Hyvä kun tuli selvitettyä, että viestit on valvojien toimesta yhdistetty. Onnea sinulle maijamaitoparta etsinöissäsi. Vaihdetaan vinkkejä. ;D
maijamaitoparta Posted July 1, 2009 Author Posted July 1, 2009 Maija kiittää kaikkia ja toivottaa oikein hyviä kesäpäiviä ja muutenkin työniloa; )) Yksityisviestintään siirtyen, ehkä niin on parempi, ettei mene "verkot" ihan solmuun ; )))
Sami Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Ei oikein tekniikka pelitä... Siis asun h-linna ja tulen mielelläni to-ohjattavaksi. Kokemusta on aikaisempien työnantajien palveluksesta, nyt ei ole. Yksityisviestillä tietoa vaan! Life Sucks, get a Fucking Helmet On!
Firefox Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Täältä varmaan saan vastauksen kysymykseeni, eli onko jossain saatavilla listaa työnohjaajista? Mistä kannattaisi mahdollisesti kysellä? Lähinnä nyt kiinnostaa Pohjois-Karjalan alueella toimivat työnohjaajat.
Lääkärihoitaja Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 http://www.suomentyonohjaajat.fi/ sieltä löytyy vaikka minkälaista tyyppiä tolla haulla. Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!
maijamaitoparta Posted July 2, 2009 Author Posted July 2, 2009 Täältä varmaan saan vastauksen kysymykseeni, eli onko jossain saatavilla listaa työnohjaajista? Mistä kannattaisi mahdollisesti kysellä? Lähinnä nyt kiinnostaa Pohjois-Karjalan alueella toimivat työnohjaajat. Saat työnohjausta opiskelija-sopimuksella, jos kiinnostaa. UUTTA! Netti-työnohjausta tarjolla. Maijamaitoparta
maijamaitoparta Posted July 6, 2009 Author Posted July 6, 2009 Hei, oletko ajatellut tätä nettimahdollisuutta työnohjaukseesi? Nettihän toimii missä tahansa. Ohjaajana lupaan toimia nopeasti. Opiskelijalla hinnatkaan eivät päätä huimaa. T. maijamaitoparta
sera Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Täältä varmaan saan vastauksen kysymykseeni, eli onko jossain saatavilla listaa työnohjaajista? Mistä kannattaisi mahdollisesti kysellä? Lähinnä nyt kiinnostaa Pohjois-Karjalan alueella toimivat työnohjaajat. Jos tarvitset työnohjausta voin mahdollisesti ottaa uusia ohjattavia syksyllä 2009. Laittele postia jos kiinnostaa kerron sitten lisätietoja itsestäni. Toimin Joensuussa.
Firefox Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Kiitos tarjouksesta, mutta löysin itselleni jo työnohjaajan *pyhimys*.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now