Janna Posted May 16, 2009 Posted May 16, 2009 onko kellään kokemusta kotihoidonpaikoista keikkapaikkoina Helsingissä? Olin Malmin kh:ssa päivän ja siellä todellinen kaaos...
Nöpöli Posted May 16, 2009 Posted May 16, 2009 Kotihoidossa Hesassa monenlaisia paikkoja, hyvintoimiviakin löytyy! Kierrä ja katsele!
Janna Posted May 18, 2009 Author Posted May 18, 2009 Kävin Espoossa kotihoidossa ja siellä oli ihan mukavaa, henkilökunta kivaa ja asiakkaat asiallisia. Mutta tein myös vkl keikan Etelä-Haagan tiimiin ja siellä oli muuten mukavaa, mutta siellä oli pitkää keikkaa tekemässä (ilmeisesti ollut pidempään seuren keikkalaisena) oleva mieshenkilö, joka sujuvasti laittoi keikkalaiselle töitä ja itselleen muutaman käynnin. Eipä siis sinne tarvitse ainakaan mennä enää. :)
taikalintu Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Olen tehnyt pitkään keikkaa Helsingin ja Espoon kh:n ja ollut myös Helsingissä vakivirassa. Malmin kh on hyvin kaaottinen ja suhtautumistyyli keikkalaisiin ei ainakaan helpota millään tavalla keikkalaisten saamista sinne. Oman boikottilistani kärjessä on kyseinen paikka ehdottomasti. Vaan ehkäpä tilanne muuttuu ja saavat tiiminsä hallintaan. Jokainen hoidettava on sen ansainnut. Sitä odotellessa... *pyhimys*
marres Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Itäkeskuksen kotihoidossa on ainakin hyvä henki, suosittelen. Etelä-Haaga on sekä hyvä että huono paikka keikkalaiselle, riippuu kuka on vuorossa. Kannattaa itse myös yrittää vaikuttaa annettuun työlistaan, itse aina vertailen muiden listoihin. Oma asenne ja olemus vaikuttaa paljon miten sinuun keikkalaisena suhtaudutaan. - me ollaan hyviä -
siipii Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Vallilan kotihoidossa on mukava henkilökunta, voin suositella. :) Ja Valkkatiimissä asiakkaat asuvat "kivenheiton päässä".
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now