Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

huolenkantaja

Hoitotyön mallit psyk.osastoilla

Recommended Posts

huolenkantaja

Olispa mukava tietää millaisia hoitotyön malleja psykiatrisilla osastoilla käytetään? Voiko Roper ym. -mallia soveltaa somaattisten osastojen lisäksi myös psykan puolella? Onko lapsi- ja nuoriso-osastoilla käytössä eri mallit kuin aikuisten osastoilla?

Tää kiinnostaa, kun meillä ei ole mitään mallia hoitotyölle ja mä lupasin vähän kuulostella, että mitä oikeilla sairaalaosastoilla mallaillaan?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
otto

Olispa mukava tietää millaisia hoitotyön malleja psykiatrisilla osastoilla käytetään? Voiko Roper ym. -mallia soveltaa somaattisten osastojen lisäksi myös psykan puolella? Onko lapsi- ja nuoriso-osastoilla käytössä eri mallit kuin aikuisten osastoilla?

Tää kiinnostaa, kun meillä ei ole mitään mallia hoitotyölle ja mä lupasin vähän kuulostella, että mitä oikeilla sairaalaosastoilla mallaillaan?

Munnukka on kuulema jossain käytössä.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
päivitys

Hei, olen käyttänyt vuosia Roper, Logan jne. ja se on ehdottoman hyvä ja käyttökelpoinen psyk.potilailla/-asiakkailla. Mallia voi hyvin täyttää yhdessä asiakkaan ja verkostonkin kanssa yhdessä. Mallin käytöstä on tullut hyvää palautetta. 

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
selena

Mulla oli lieviä vaikeuksia toteuttaa yks koulutehtävä viime harjottelussa, kun kaikki muut opiskelijat oli somaattisella puolella harkassa ja meitsi psykiatrialla... Kaikki tehtävät oli laadittu somaattisen vaivan pohjalta, yritä siinä sitten soveltaa jotain itse  :-

Kyllähän se Roper-Logan on ihan hyvä hoitotyön malli, sitä käytettiin LH-koulussa, mutta meille Laureassa taas opetettiin joku uusi ja ihmeellinen hoitotyön luokitus-hässäkkä, joka ajoi ihan saman asian kun Roper mutta oli paljon paaaaljon hienommin ja hankalammin laitettu paperille...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.