Jump to content
MAINOS

Lääkehoidon nettitentti


psyhoi

Recommended Posts

Meille on tulossa kaikille hoitajille lääkehoidon nettitentti. Onko kenelläkään kokemusta moisesta tentistä? Varsinkin psykiatrian näkökulmasta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Meille on tulossa kaikille hoitajille lääkehoidon nettitentti. Onko kenelläkään kokemusta moisesta tentistä? Varsinkin psykiatrian näkökulmasta.

Mä sain just tänään tunnukset shp:n lääkehoidon (peruslääkehoito+iv+verensiirrot+epiduraali) verkkokurssiin. Verkossa tehdään tentti sitten lopuksi. Tentin avaa ja valvoo oh/lääkehoidon vastaava. Jokaisesta osiosta (peruslääkehoito+iv+verensiirrot+epiduraali) erikseen tartti saada teoriakysymyksistä 80% oikein ja lääkelaskuista (5kpl) normaalisti 100% oikein.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varsinkin psykiatrian näkökulmasta.

Joku varmasti avaa minulle, aivan vihreälle ja psykasta mitään tietämättömälle, miten somaattisen ja psykan puolen lääkelaskut eroavat?

Jokin näppituntuma, hyväksi havaittu, kuulopuhe...what???

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varsinkin psykiatrian näkökulmasta.

Joku varmasti avaa minulle, aivan vihreälle ja psykasta mitään tietämättömälle, miten somaattisen ja psykan puolen lääkelaskut eroavat?

Jokin näppituntuma, hyväksi havaittu, kuulopuhe...what???

Ihan lonkalta heitän että vähemmän verensiirtoja ja muutenkaan i.v-hoitoa..

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varsinkin psykiatrian näkökulmasta.

Joku varmasti avaa minulle, aivan vihreälle ja psykasta mitään tietämättömälle, miten somaattisen ja psykan puolen lääkelaskut eroavat?

Jokin näppituntuma, hyväksi havaittu, kuulopuhe...what???

psyhoi:han sanoi, että _lääkehoidon_ nettitentti. ei pelkästään _lääkelaskujen_. eiköhän tuo psykan näkökulmasta liity sitten mahd.siihen, että siinä tentissä käsitellään enemmän psyykenlääkkeitä? vaiko? siis _jos_ se on nimenomaan vaikka psykiatrian puolella työskenteleville.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Se oli ihan helppo. Perusnappeja perushupsuille.

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

psyhoi:han sanoi, että _lääkehoidon_ nettitentti. ei pelkästään _lääkelaskujen_. eiköhän tuo psykan näkökulmasta liity sitten mahd.siihen, että siinä tentissä käsitellään enemmän psyykenlääkkeitä?

Totta, hyvä huomio, takerruin väärään sanaan vai luin peräti väärin.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...