Haukionkala Posted October 26 Posted October 26 Pääsin eläkkeelle 40v työrupeaman jälkeen. Eläke 2000 e selkä paskana ja kaikkeen kremppaan lääkitys. Iman arvostusta, sopeutumisrahaa tai paikkaa johdon neuvonantajana . Ensimmäisen kerran viimeiset palkkakuitit vastasivat vähän työni raskautta vastuuta. Hölmöläiset joutuvat nyt itse maksumiehiksi kun ovat ottaneet irtiottoa kutsumuksesta. Arvostusta annetaan potkuina, hoitajamitoituksen alentamusella ja syyllistämisellä. Tynkkyset saavat 11 avustajaa, mutta se ei tule kalliiksi. SDP myötävaikutti pakkolain syntymiseen kun heikensimme potilasturvallisuutta. Missä nyt lymyätte kun todella potilasturvallisuus on ollut vaarassa jo pitkään. Ne jotka hoitajien työtä palkkoja kadehtivat neuvoisin lähtemään muualle eurooppaan hoitojonoista, jossa hoitajien palkat eivät rapauta yhteiskuntaa. Hallitus on huolissaan kulutuksen alenemisesta. Minä kulutan ja luottokorttikin on reippaasti miinuksella. Luulen, että tämä on ainut asia mistä meitä ei voi syyllistää...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now