Jump to content
MAINOS

Kesätyöt


ambulaattori

Recommended Posts

Onkos porukka saanu miten hyvin kesätöitä ja jos on niin onko mieluisaan paikkaan? Tuntuuko, että paljon puhuttu ja pelätty tuleva lama on vaikuttanut kesätyöntekijöiden palkkaamiseen tänä kesänä vai onko yhtä paljon töitä tarjolla kun ennenkin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 51
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Ei ole oikeen herunut koko kesän mittasta pätkää, ovat täälläpäin kuulemma saaneet valmiita hoitajia töihin kesäksi joihin olen hakenut. Päätin että olen freelancerina kesällä ja katselen paikkoja ja heitän keikkaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täällä myös töitä ois enemmän kun pystyy tekemään, vaikka ihan ympäri vuoden...

"Hetki ennen ja hetki jälkeen, ja välissä se, jota et voi koskaan saada takaisin". -Tommy Tabermann-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei oo vielä löytyny kesätyötä, hakenut oon sinne sun tänne- ehkä hieman myöhässä.. :/ Oulusta ja Rovaniemeltä oon töitä ettinyt. Tällä hetkellä teen koulun ohella keikkatyötä.. ( niin ja olen 08 syksyllä alottanut sh-opisk.).

toivo elää vielä  8)

kyllä se siitä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen jouluna valmistuva lähihoitaja opiskelija. Töitä on tiedossa, useampaankin paikkaan on kysytty (harjoittelu, keikkapaikat).

3 lapsen äiti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itsestäni tuntui, että kesätöitä oli tarjolla vähän joka paikkaan. Muutaman paikan jouduin torjumaan, sillä harjoittelupaikastani tarjottiin myös kesätöitä ja vihdyin siellä erinomaisesti, eli sinne siis menen. Yksityinen vanhainkoti siis kyseessä ja ilmeisesti siitä harvinainen paikka, että homma toimii, eikä säästetä väärissä asioissa. Sieltä saan myös kunnolla parempaa palkkaa, kuin mitä muissa paikoissa olisi ollut tarjolla. Aikaista tietysti sanoa vielä, mutta mahdollinen työpaikka, kunhan joskus tulevaisuudessa valmistun  8)

Ja olen siis ensimmäisen vuoden sh- opiskelija.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse pääsin sinne mihin halusinkin, eli sisätautiosastolle, jossa viime kesänkin olin töissä. Nyt tosin teen sitten ensimmäisen kerran sairaanhoitajaa, ilman iv-lupia toki, kun vielä opiskelija olen.  :D Muuallekin kyseltiin, mutta hyvä näin. Ja ihan sai itse valita mistä mihin on töissä..

Hupsista saatana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hus:lle laitoin kesätyöhakemuksen jo sillon joulukuun lopussa ja uuden vuoden jälkeen soiteltiin. Sain valita mikä osasto kiinnostaa, sisätaudeille siis. :D Viimenen kesä opiskelijana, jeijje. ;D

Cats know how we feel, they just don't care.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä täällä Keski-Pohjanmaan alueella kans töitä tuntuis olevan. Ainaki itellä ei ollu mitään vaikeuksia löytää kesätöitä. Kesätyöt varmistu jo Tammikuun loppupuolella, kun silloisesta harjottelupaikasta oh kysy, jäänkö kesäks töihin.

Mutta kyllä täällä päinkin osalla tuntuu olla vähä hankalaa löytää kesätöitä...mutta kyllä niitä varmasti kaikki löytää, jos ei turhaan nirsoile mihin menee.(siis tarkotan nyt kumminki alan töitä)

"Peace is an illusion, you merely haven't yet seen what is trying to kill you."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensi viikon keskiviikkona varmistuu kesätyöpaikka, siis saanko sen vai en. Olis yksityinen lääkäriasema, sitä myöten vähän parempi palkkakin kuin kuntapuolella. Saas nyt nähdä. Muuallekin on tarjottu, mutta jos tuo ei tärppää niin taidan keikkailla koko kesän. Vaihtelu virkistää :nauraa:

Optimisti näkee rinkilän. Pessimisti vain reiän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse pääsin sinne mihin halusinkin, eli sisätautiosastolle, jossa viime kesänkin olin töissä. Nyt tosin teen sitten ensimmäisen kerran sairaanhoitajaa, ilman iv-lupia toki, kun vielä opiskelija olen.  ;D Muuallekin kyseltiin, mutta hyvä näin. Ja ihan sai itse valita mistä mihin on töissä..

Hmm... itse teen myös tänä kesänä ensimmäisen kerran sh-sijaisuutta (saan 140 op kasaan) ja mut kyllä ilmoitettiin heti iv-koulutukseen. Jota en pane pahakseni laisinkaan, päin vastoin, odotan innolla uusia haasteita!  :)

Niin ja olen siis kolmannen vuoden th-opiskelija

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itsellä on töitä, ei tosin kesätöitä vaan ihan vaan töitä ;D Töitä, jotka alkoi viimekesänä kesätöillä ja jatkui ensin vuoden loppuun ja nyt kevään ja sitten vielä ensi kesän, kunnes lähden jatkamaan opiskeluja amk:n puolelle... Onneksi ei tarvitse tuskailla minkään kesätyöhakujen kanssa...

Tuntuuko, että paljon puhuttu ja pelätty tuleva lama on vaikuttanut kesätyöntekijöiden palkkaamiseen tänä kesänä vai onko yhtä paljon töitä tarjolla kun ennenkin?

Mulla on ollut se käsitys, että hoitoalalla ainakin täällä etelässä päin on kyllä hyvin töitä riittänyt! Mutta eri asia sitten muilla aloilla... On ollut ikävä seurata vierestä kun monet ystävät on tuloksetta etsineet ja hakeneet kesätöitä monenmonista paikoista...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"kesätyöpaikka" varmistettu OYS:sta yhteispäivystyksen/tarkkailuosaston sissinä. Olin IHAN VARMA ettei tämmönen märkäkorva pääse ikinä tohon hommaan, ku olen pienikokoinen ja nainen ja työkokemusta takana vasta 4 kk ja sekään ei päivystyksestä mut niin vaan tuli puhelu et vieläkö haluaisin tulla ja aloitan nyt sit 4.5 ;D Törmäsin ekaa kertaa muuten siihen että pyydettiin suosittelijoita, onneks nykyinen OH oli ilmeisesti aika maireat suositukset antanu. 

Tulevasta työnkuvasta on kerrottu sen verran että se tulee olemaan laaja, oon sissinä ja vaksin hommia pitäis oppia ja toimia aulaemäntänä, monen mielestä kuulostaa paskanakilta mut mä oo innoissani, just tommosta laajaa hommaa mä tykkään tehdä ja mielellään nopeatempoisessa ympäristössä.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

... monen mielestä kuulostaa paskanakilta mut mä oo innoissani

Hyvältä kuulostaa! Laajuus on aina etu, vaikka ottaa aikansa sisäistää kaikki.

Kateellisena luen viestiäsi ;D.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Helsingissä, kolmannen vuoden th-opiskelijana, on tunne että kesätöitä olisi saanut melkein mistä vaan. En kuitenkaan hakenut, koska pakko on pitää lomaakin ja lapseni ainoana vanhempana en voi jättää häntä heitteille koko kesäksi...

Menen nyt kolmeksi viikoksi kotihoitoon th-sijaisena koska paikka on ihan lähellä omaa kotia, ja sitten neljäksi viikoksi terveyskeskuksen vuodeosastolle sh-sijaisena. Osasto on pienellä maalaispaikkakunnalla, jossa kesämökkini on ja siellä lapsella mummi ja muutakin sukua seuranaan työvuorojeni aikana. Ihan kivasti siis järjestyi työt perheen kannalta, mutta oman oppimisen ja mielenkiinnon mukaan nämä ei aivan mene. Sairaanhoitajan töiden kannalta kyllä tuo vuodeosasto voi olla opettavainenkin, kun potilaita voi olla laidasta laitaan, ainoana sairaalaosastona 50 km säteellä.

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pori, ensimmäisen vuoden sh opiskelija ja valmis lähäri. Hakemuksia kolmeen paikkaan ja kaikkii olisin päässyt. Menen nyt vanhainkotiin missä olin joulukuussakin pari viikkoa, koska he kerkesivät ensimmäisenä sinne pyytää.

Mielelläni olisin mennyt kaupungisairaalaan, mutta siellä pihtailtiin viimeiseen asti tietoa töihin pääsystä, niin en sit menny. Ärsyttää tuollainen tiedon panttailu, mutta sielläpä sitten kärsivät työvoimapulasta.

Kolmannen hakemuksen väänsin satakunnan sairaanhoitopiirille, mutta sieltä ei tullut kovin mieluinen työtarjous, joten jätin väliin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei ole oikeen herunut koko kesän mittasta pätkää, ovat täälläpäin kuulemma saaneet valmiita hoitajia töihin kesäksi joihin olen hakenut. Päätin että olen freelancerina kesällä ja katselen paikkoja ja heitän keikkaa.

saanko udella mihin olet hakenu? Mun luokkakaverille kävi niin, et sille oli lupailtu jokirannasta töitä (sh opisk. ei lähäri) ja se oli jo ihan innoissaan et pääsee töihin. sit kohta oliki ilmotettu et ei pääsekkään, kun ne ottaaki valmiit hoitajat sinne.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei ole oikeen herunut koko kesän mittasta pätkää, ovat täälläpäin kuulemma saaneet valmiita hoitajia töihin kesäksi joihin olen hakenut. Päätin että olen freelancerina kesällä ja katselen paikkoja ja heitän keikkaa.

saanko udella mihin olet hakenu? Mun luokkakaverille kävi niin, et sille oli lupailtu jokirannasta töitä (sh opisk. ei lähäri) ja se oli jo ihan innoissaan et pääsee töihin. sit kohta oliki ilmotettu et ei pääsekkään, kun ne ottaaki valmiit hoitajat sinne.

Kyllä, myös kyseinen laitos oli hakemieni paikkojen joukossa. Mulle ei oltu tosin luvattu sieltä mitään aikasemmin, että sinänsä en ole niin kovin pettynyt. Oh:n sijainen sanoi mulle jo ennenkun laitoin hakemuksen, että ne palkkaa ensin valmistuneet ja sitten jakaa opiskelijoille vasta paikkoja.

Vakityöntekijöiden mielipide rekrytointiin oli kyllä se, että olisi otettu kesätöihin nämä ketkä on talven tehnyt aktiivisesti keikkaa ja tuntevat talon ja asukkaat, minä mukaanlukien ja ehkä tämä sho-ystäväsikin lukeutuu tähän sakkiin. Mutta tosiaan, jos kerran valmiita olivat saaneet niin ymmärrän aivan täysin miksi heidät on valittu ohitseni.

Muita paikkoja mihin hain niin oli Asteri-vanamo-sinikello-ja-se-neljäs-ovi-samassa-talossa, josta sanottiin että opiskelija ei saa tehdä yötä, sinne siis en vaan halua. Sitten kyselin diakin kotihoidosta, josta eivät vaivautuneet vastaamaan. Edes soittopyyntööni myöhemmin kun koitin itse kysellä hakemukseni perään.

Sitten kaupunginsairaalaan koitin parille osastolle kun hakivat mollin kautta, mutta ei ole sieltäkään kuulunut mitään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse pääsin sinne mihin halusinkin, eli sisätautiosastolle, jossa viime kesänkin olin töissä. Nyt tosin teen sitten ensimmäisen kerran sairaanhoitajaa, ilman iv-lupia toki, kun vielä opiskelija olen.  :) Muuallekin kyseltiin, mutta hyvä näin. Ja ihan sai itse valita mistä mihin on töissä..

Hmm... itse teen myös tänä kesänä ensimmäisen kerran sh-sijaisuutta (saan 140 op kasaan) ja mut kyllä ilmoitettiin heti iv-koulutukseen. Jota en pane pahakseni laisinkaan, päin vastoin, odotan innolla uusia haasteita!  ;D

Niin ja olen siis kolmannen vuoden th-opiskelija

Tällä suunnalla ei käsittääkseni opiskelijat saa iv-lupia ennen valmistumista, näin oon osastonhoitajien puheista ymmärtänyt.  ;D  Ja kuulemma nuo opintopistesuosituksetkin on nyt muuttuneet, th-opiskeljoilla täytyy olla nyt 160op tehdäkseen sairaanhoitajan sijaisuutta, tämä ihan helmikuussa tullut tieto osastoille.

Hupsista saatana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jee! Sain vihdoinki kesätyöpaikan! ;) Nyt on naama hymyssä. 

Kyseessä osasto jossa olin vasta ekassa harjottelussani ja jossa olen pari kertaa tehnyt keikkatyötä. Tänään sitten soitettiin ja kysyttiin oliko miulla kesäksi jo suunnitelmia... no eihän mulla.  :)

Jippii!  ;D

kyllä se siitä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällä suunnalla ei käsittääkseni opiskelijat saa iv-lupia ennen valmistumista, näin oon osastonhoitajien puheista ymmärtänyt.  :)  Ja kuulemma nuo opintopistesuosituksetkin on nyt muuttuneet, th-opiskeljoilla täytyy olla nyt 160op tehdäkseen sairaanhoitajan sijaisuutta, tämä ihan helmikuussa tullut tieto osastoille.

Hupsista saatana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...