Jump to content
MAINOS

Sh lähihoitajan sijaisena, palkkaus?


Annis

Recommended Posts

Juttu päättyi niin, että tässä kyseisessä kaupungissa maksetaan lähihoitajan palkka (1820e), kun sinne nimenomaan tarvitaan lähihoitajaa. Jätin sitten duunin väliin, sh:n keikkaa riittää varmasti ja saa palkan sen mukaisesti.. :)

Täysin oikea päätös. Ikinä ei saa myydä omaa ammattitaitoaan liian halvalla. Ja tiedän, nykyiset sh:n palkat on myös liian halvalla  :D

Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Itse olen saanut sh:n palkkaa, jos olen tehynyt ph:n sijaisuutta. Palkka on tuolloin ollut sh:n palkkataulukon alimmasta päästä, koska työn vaativuus on määritelty melko matalaksi.

"Tender Loving Care"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Meikäläisellä tilanne, että olen vasta valmistunut sairaanhoitajaksi. Eipä oikein tuntunut hohdokkaalta, kun ekasta paikasta, minne hain keikkailemaan, kysyttiin tulenko perushoitajan palkalla, kun he eivät periaatteessa tarvi sairaanhoitajaa ja heillä kaikki tekevät samoja töitä, kyseessä vanhusten palveluasumisen yksikkö. Ongelmakseni en pääse kovin kauas keikkailemaan ja vain viikonloppuisin (viikot olen täyspäiväinen äiti), joten en tiedä onko varaa valita.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kommentoin tuohon omaan viestiini, että seuraavana päivänä sain jo sairaanhoitajan pätkän juuri sille ajalle, mille etsin töitä (mieheni pitää isyysvapaan).  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan kun mua oikeasti kiinnostaisi, mutta kysytään nyt kumminkin: Mitä sanoo TES & laki jne että kouluttamattomalla ja koulutetulla sama palkka? Siis vanhanmallisella kotiavustajalla ja valmiilla lähärillä? Tai no on kai kotiavustajat jotain koulua joskus käynyt..

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Ihan kun mua oikeasti kiinnostaisi, mutta kysytään nyt kumminkin: Mitä sanoo TES & laki jne että kouluttamattomalla ja koulutetulla sama palkka? Siis vanhanmallisella kotiavustajalla ja valmiilla lähärillä? Tai no on kai kotiavustajat jotain koulua joskus käynyt..

huh.gif Ei oikein ymmärrä... Lähtökohta on ainkakin kunta tessissä, että palkkauksen määrää tehtävä, ei koulutus. Todennäköisesti viittaat tuossa nyt johonkin KVTES:n liitteen neljän hinnoittelun tehtävään, vai mihin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...