Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitajana kuntoutussairaalassa


Xanor

Recommended Posts

Millainen on sh:n työnkuva kuntoutussairaalassa? Mietin tässä, hakeako paikkaa vai ei. Aiempaa kokemusta kyseisestä paikasta mulla ei ole lainkaan, eikä siis kuntoutuspuolelta muutenkaan. Potilaina tuolla on muistihäiriöisiä, neurologisia ja tuki- ja liikuntaelinsairauksista kärsiviä.

Miten raskasta työ on fyysisesti? Mahtaako kuntoutussairaalassa olla ihan vuodepotilaita vai onko edellytyksenä aina jonkinasteinen omatoimisuus? Sairaalassa on sekä kuntoutus- että hoivaosastoja.

Kaikki tieto on tervetullutta!  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS

Hei!

Mitähän kuntoutussairaalaa mahdat tarkoittaa ? Itse olen työskennellyt Oulunkylän kuntoutussairaalaassa (sotaveteraanien sairaala) lh:na ja siellä sh:t osallistuu perushoitoon ja sit on tietenkin lääkkeen jakoa ja lääkäriasioita. Osastoja on muistaakseni 7 kun on alakerrassa päivä- ja fysioterapiaosasto ja kakksessa kaksi kuntoutusosastoa. Toinen on dementoituneille kuntoutujille. Kolmannessa kerroksessa on kolme osastoa perushoivaa ja suljettu dementiaosasto. On käveleviä, pyörätuolilla liikkuvia ja ihan täysin autettaviakin..

tuossa jotain tietoa mikäli oli kyse samasta sairaalasta..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...