Jump to content
MAINOS

Laki voimaan: Nimettömiin nettikirjoituksiin kirjoittajan nimi jälkikäteen


Reportteri

Recommended Posts

Mä vielä pastesin ton linkin Aprillia! - ketjuun ennenku huomasin tämmöst ketjua.

Sähän teit sen monta tuntia ennen kuin tätä ketjua oli aloitettukaan. ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Aika hyvä aprilli pila  :o . Just menin kattoo sähköpostin ja luulin sitä ihan todeksi koska

a) tänään on 3.4

cool.png en muistanut enää että oli aprillipäivä ELI meni ihan täydestä.

Sitten ihmettelin kun tulin sähköpostin kautta tänne sivuille että eihän täällä mitään nimiä näy, milloin se sitten tapahtuu...heh heh hee.

Saipas minuakin joku aprillattua mut muutamaa päivää myöhemmin  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

heh hetken aikaa meni läpi, uppos ku kuuma veitsi sulaan voihin..  :o :nauraa: mut sitten yön pimeinä tunteina valvoessa, iski tajuntaan, että pilaahan tää..  ::)

OSKU; äänet muuten annettu!! ja onnistui hyvin sähköisesti...

ces´t la vie

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei tuu menemään läpi. Toi tappaa kaiken keskustelun netistä. Jos toi oikeasti realisoituu, tälle saitille tulee lappu luukulle samantien. Minä en rupee rosista käymään kaikkien kirjoittajien puolesta, se ois täysin kohtuutonta. Tässä tulee jo nyt ihan riittävästi kaiken maailman haasteuhkauksia säännöllisin väliajoin.  :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samaa mieltä Oskun kanssa. Tuo tulisi tappamaan monia foorumeita Suomessa. Toivottavasti ei tule menemään läpi. Eiköhän Piraatit vedä mielenosoituksen tuosta, pitää taas kaivella barrikaadit esiin :P

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös esim Vanhanen tavannu sen ruusunsa joskus jonkun suomi24:n kautta? Tuskin se tai muutama muu poliitikko haluaa kaikkia viestejään netissä julki... :P Mähän hekumoin jo kuvitelmilla että Ilkka Kanervasta paljastuis tän myötä vaikka mitä, mut plääh, aprillipila... :D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No jo menin minäkin lankaan!  ::)  >:D Vaikka en paljoa ole tänne kirjoitellut, niin pohdin että mitäköhän olen kirjoittanut  ja hetken aikaa kylmäsi. Todella hyvä aprillipila! Voitti itä-helsingin sanomien citykanien tappamisen tippurilla ja klamydialla! ihan loistava!!

Elä, älä ole!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä laitoin siihen aprilli ketjuun kanssa yhden linkin. Kun tämä kapsahti "postiluukusta" mietin hetken, et mitäs väärää mä nyt tein, kun mulle tällänen laitettiin  ;). Vähänaikaa pähkäilin ja tulin tulokseen, et varmaan laitettu kaikille. Hauska juttu!

On ne niin erilaiset raulit, toinen on herkkä ja ujo, toinen taas suuna päänä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...