Jump to content
MAINOS

Tehy lehden vaaliliite


OldOne

Recommended Posts

Ja, mitä tuo sitten tarkoittaa? Että me sitoutumattomat olemme sittenkin poliittisia?

Pitäisiköhän perustaa poliittisesti sitoutumattomien puolue, joka ajaa tehyläisten asioita, riippumatta, mitä aatemaailmaa ne edustaa... ;D

Poliittisia olette, puoluepoliittisia ette varmaan. Särähtää vaan kun puhutaan politiikasta vaikka tarkoitetaan puoluepolitiikkaa >:D

Rinta rinnan marssimme.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Särähtää vaan kun puhutaan politiikasta vaikka tarkoitetaan puoluepolitiikkaa ;D

Joo, minulta ainakin unohtui tuolta edeltävästä lauseesta yksi oleellinen sana, tulee liian usein käytettyä sanaa politiikka vaikka tarkoitankin nimenomaan puoluepolitiikkaa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jio,minä en ymmärrä tota Tehyn vasemmiston menoa PJ.vaalissa kokkariämmän taakse?

äärivasemmisto on VV takana ja siten Kim Bergin puolella.

-Telis, en minäkään. Mua kieltää ensinnäkin äänet ja toiseksi luonto antamasta ääntäni porvareille.

Eli kuten aiemmin olen maininnut; jos mut valitaan niin JLP ei mun äänelläni juhli valintaansa.

kokoomus on kaiken pahan alku ja juuri +työläisen pahin vihollinen ,et revi siitä.

Noinkohan on?

-Näin se menee.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kokoomus on kaiken pahan alku ja juuri +työläisen pahin vihollinen ,et revi siitä.

Noinkohan on?

-Näin se menee.

Hienosti perusteltuja lausuntoja. Jäämme innolla odottelemaan lisää  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kokoomus on kaiken pahan alku ja juuri +työläisen pahin vihollinen ,et revi siitä.

Noinkohan on?

-Näin se menee.

Hienosti perusteltuja lausuntoja. Jäämme innolla odottelemaan lisää  ;D

monet kepulaiset ovat pohjanmaalta.heillä kaikilla on todettu narsistinen persoonallisuushäiriö.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jio,minä en ymmärrä tota Tehyn vasemmiston menoa PJ.vaalissa kokkariämmän taakse?

äärivasemmisto on VV takana ja siten Kim Bergin puolella.

-Telis, en minäkään. Mua kieltää ensinnäkin äänet ja toiseksi luonto antamasta ääntäni porvareille.

Eli kuten aiemmin olen maininnut; jos mut valitaan niin JLP ei mun äänelläni juhli valintaansa.

kokoomus on kaiken pahan alku ja juuri +työläisen pahin vihollinen ,et revi siitä.

Noinkohan on?

-Näin se menee.

äänet kehoittaa muakin moneen,mutta yritän silti pärjätä ilman antipsykoottia.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja vielä sen verran valaisen, että VV:n kautta tuo piruilu ei muuten onnistu, ku et viemme heiltä paikkoja tai pj:den, mutta mitään kokoomuksen tai muunkaa ryhmän vastaista liikettä tästä ei saa tekemälläkään, pahoittelut... Eli vaikka emme innostu poliittisista ryhmistä ja haluamme tarjota ns. toisen vaihtoehdon, emme ole mikään toisia sotaa käyvä porukka... Siinä on hienoinen ero  ;D

Allekirjoitan tämän täysin.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kokoomus on kaiken pahan alku ja juuri +työläisen pahin vihollinen ,et revi siitä.

Noinkohan on?

-Näin se menee.

Hienosti perusteltuja lausuntoja. Jäämme innolla odottelemaan lisää  ;D

monet kepulaiset ovat pohjanmaalta.heillä kaikilla on todettu narsistinen persoonallisuushäiriö.

Joo ja vihreät polttaa pilveä ja kääntää takkia hallituksessa, perussuomalaiset on rasisteja, kristilliset moralisteja ja vasurit kateellisia ja katkeria duunareita. Tämähän alkaa olemaan varsinainen huumoriketju... >:D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kokoomus on kaiken pahan alku ja juuri +työläisen pahin vihollinen ,et revi siitä.

Noinkohan on?

-Näin se menee.

Hienosti perusteltuja lausuntoja. Jäämme innolla odottelemaan lisää  ::)

monet kepulaiset ovat pohjanmaalta.heillä kaikilla on todettu narsistinen persoonallisuushäiriö.

Joo ja vihreät polttaa pilveä ja kääntää takkia hallituksessa, perussuomalaiset on rasisteja, kristilliset moralisteja ja vasurit kateellisia ja katkeria duunareita. Tämähän alkaa olemaan varsinainen huumoriketju... ;D

hyvä että löydät totuudesta huumoria,mutta unohdit et rkp.läiset on homoja.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

hyvä että löydät totuudesta huumoria,mutta unohdit et rkp.läiset on homoja.

Jäsen Telaketju, nyt ylittyy jo hyvän maun rajat. Pientä harkintaa viestien sisältöön.

Tuomari

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hienosti perusteltuja lausuntoja. Jäämme innolla odottelemaan lisää  ::)

-Tässä ei tarvitse kuin luoda katseensa yhteiskuntaan ja huomioida kenen etuja mikäkin porukka ajaa.

Porvaristo ei ole järin kiinnostunut kuin siitä, miten vähällä rahvas saadaan pysymään liikkeellä.

Kuulisinkin mielelläni kuinka porvarit mielestäsi ajavat teidän lottasvärdiläisten mielestä työntekijän asiaa?

äänet kehoittaa muakin moneen,mutta yritän silti pärjätä ilman antipsykoottia.

-Mun pitkän ajan tavoitteeni on päästä kulkemaan pelkästään ärsykkeiden varassa.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jio.miten aiot toimia jos saat äänemme(huom.monikko) rividuunarin hyväksi ja JLP.tä vastaan?

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jio.miten aiot toimia jos saat äänemme(huom.monikko) rividuunarin hyväksi ja JLP.tä vastaan?

-JLP:tä vastaan en taida voida, tässä kohdin, toimia kuin äänestämällä vastaehdokasta (kehoittaa muitakin tekemään niin) ja tuolta kotisivuiltani nuo teesini löytyvät.

Rividuunarin puolesta teen ja toimin kuten mielestäni oikealta tuntuu.

Parempi kun en edes yritä satuilla tähän, koska en tiedä mitä tuleman pitää.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuulisinkin mielelläni kuinka porvarit mielestäsi ajavat teidän lottasvärdiläisten mielestä työntekijän asiaa?

Mä en muistaakseni ole ehdolla missään enkä porvareita puolustellut, joten jätän perustelut asiaa tuntemattomana muitten heiniksi. Tähän voisi vastata vaikka joku jolla on oikeasti tietoa ja kokemusta tehyn ryhmien toiminnasta.

En aio äänestää porvaria, vaan jotain ihan muuta, joten voit unohtaa meikäläisen niistä "lottasväärdiläisistä"....

Ps. Jos olisin ehdolla jossain niin koittaisin varmaan antaa itsestäni ammattimaisen ja järkevän vaikutelman...  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en muistaakseni ole ehdolla missään enkä porvareita puolustellut, joten jätän perustelut asiaa tuntemattomana muitten heiniksi. Tähän voisi vastata vaikka joku jolla on oikeasti tietoa ja kokemusta tehyn ryhmien toiminnasta.

-En ole mielestäni väittänyt sinun olevankaan minkään puolueen ehdokkaana.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...