Jump to content
MAINOS

Tehy lehden vaaliliite


OldOne

Recommended Posts

Tänään se ilmestyi. Ihan ensimmäisenä ihmetyttää missä on Demarien oma vaali-ilmoitus (YE)? Meidän omaa mainosta olen jäävi arvioimaan, muiden mainoksista Kepulaisilla ja Vihreillä selkeet mainokset. AA-ryhmän mainokset oudosti hajotettu ja ei yhtenäiset, oli vaikee hahmottaa mikä on mikin. Vasureiden mainos myös selkeä.

muoks: nyt löyty demaritkin. He ovat näemmä tehneet oman erillisen liitteen väliin, se oli tipahtanut lehden välistä. Selkeä mainos sekin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

ei lue, ei. Sitä ihmettelenkin. Ja mä olen joka kohdassa sanonut, että sitoutumaton! Monista tiedän, että ovat aktiivisia vihreissä noin niin kuin oikeastikin. Mä en ole. No ei elämä siihen kaadu  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meidän omaa mainosta olen jäävi arvioimaan, muiden mainoksista Kepulaisilla ja Vihreillä selkeet mainokset.

-Ei toi meidän vasureitten mainos sen epäsel-(vemmäl-)tä vaikuttanut kuin noitten kepun tai virheidenkään?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jio:

Vasureiden mainos myös selkeä.

-Helvetti. Lukeminen ja luetun ymmärrärtäminen kaipaa ehjäämistä.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vihreiden mainoksesta puuttuu liittareiden vaalialueet. Toivottavasti ei mene väärälle henkilölle ääniä ton takia koska eiks vaalipiireissä ole käytössä samoja numeroita?  :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toivottavasti äänestäjät itse äänestystilanteessa tarkistavat virallisesta ehdokaslistasta numerot ja henkilöt.  Ei siis näistä mainoksista.

Jokaisellehan tulee liittokousvaalista vain oman vaalipiirin ehdokkaat ja valtuustovaalissa se koko maan ehdokkaat tiedoksi. Valtuustovaalissa ei ole keskenään samoja numeroita.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En viiti aloittaa aiheesta omaa ketjua, joten lykkään tähän perään...

Onko kukaan saanut äänestyslipukkeita??? Onko Itella pöllinyt mun liput vai onko postitus jäänyt tälle päivälle?? huh.gifhuh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jio,minä en ymmärrä tota Tehyn vasemmiston menoa PJ.vaalissa kokkariämmän taakse?

äärivasemmisto on VV takana ja siten Kim Bergin puolella.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jio,minä en ymmärrä tota Tehyn vasemmiston menoa PJ.vaalissa kokkariämmän taakse?

äärivasemmisto on VV takana ja siten Kim Bergin puolella.

Nyt ihan heräsi kiinnostus. Onko se syy, miksi olette Kim ja VV:n takana vain se, että olemme ainut, joka haastaa nykyisen tehyn johdon, vai onko siihen olemassa jotain muutakin syytä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jio,minä en ymmärrä tota Tehyn vasemmiston menoa PJ.vaalissa kokkariämmän taakse?

äärivasemmisto on VV takana ja siten Kim Bergin puolella.

Nyt ihan heräsi kiinnostus. Onko se syy, miksi olette Kim ja VV:n takana vain se, että olemme ainut, joka haastaa nykyisen tehyn johdon, vai onko siihen olemassa jotain muutakin syytä?

päätarkotus on vittuilla kokoomukselle.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Doh..., taas mielenkiinto heräsi, mitä pahaa kokoomus / kokoomuslaiset ovat tehneet, että heille pitää "vättyillä"... Ja siitä 2007 syksyn nyt varmaan kaikki muistavat...

Ja vielä sen verran valaisen, että VV:n kautta tuo piruilu ei muuten onnistu, ku et viemme heiltä paikkoja tai pj:den, mutta mitään kokoomuksen tai muunkaa ryhmän vastaista liikettä tästä ei saa tekemälläkään, pahoittelut... Eli vaikka emme innostu poliittisista ryhmistä ja haluamme tarjota ns. toisen vaihtoehdon, emme ole mikään toisia sotaa käyvä porukka... Siinä on hienoinen ero  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kokoomus on kaiken pahan alku ja juuri +työläisen pahin vihollinen ,et revi siitä.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

päätarkotus on vittuilla kokoomukselle.

Ihailtavaa rehellisyyttä!  >:D

Juu, ja puoluepolitiikka ei mitenkään vaikuta tehyläiseen päätöksentekoon.. ;D

edit; lisätty puuttuva sana..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

päätarkotus on vittuilla kokoomukselle.

Ihailtavaa rehellisyyttä!  >:D

Juu, ja politiikka ei mitenkään vaikuta tehyläiseen päätöksentekoon.. ;D

kukas niin on väittänyt?politiikka ohjaa meitä kaikkia.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Doh, en tiedä... Eiköhän tuo kuiteski mene juuri siten, että vallassa olevat ovat yleensä niitä työntekijöiden vihollisia...?

Tänään olin mm. kuuntelemassa talomme valtuuston järjestäytymiskokousta. Siellä demarit yrittivät esittää säästöjä ja yllätys yllätys kokoomuslainen valtuutettu heittää takaisin demareille, että aikovatko he ottaa säätöt henkilökunnan selkänahasta.... Ihmeellistä tämä maailman meno  ;D

Doh, tämän takia vierastan politiikkan menemistä. Näitä hommia on huomattavasti helpompi tehdä, ku ei edelleenkää sido itteänsä mihinkään tiettyyn juttuun..., kuten laulussa lauletaan, karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä se politiikka taitaa meitä kaikkia ohjailla:

"Politiikka on sellaista ihmisten välisessä

vuorovaikutuksessa esiin nousevien ongelmien

käsittelyä, missä ihmiset pyrkivät edistämään omia

tavoitteitaan erilaisia vallankäytön keinoja käyttäen"

Lähde:

(Paloheimo & Wiberg 1997)

Politiikka avarassa merkityksessä: mitä tahansa

ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa esiintyvää

vallankäyttöä.

Lähde: JanMagnus

Jansson (1970): Politiikan teoria.

Rinta rinnan marssimme.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja, mitä tuo sitten tarkoittaa? Että me sitoutumattomat olemme sittenkin poliittisia?

Pitäisiköhän perustaa poliittisesti sitoutumattomien puolue, joka ajaa tehyläisten asioita, riippumatta, mitä aatemaailmaa ne edustaa... ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...