Jump to content
MAINOS

Kesälomatoiveiden huomioimisesta


Kerde

Recommended Posts

Meillä on siis päivätyö terveysasemalla ja kesäksi on suunniteltu 7vkon päivystysvahvuus parhaimpaan loma-aikaan. Silloin siis 16 hoitajasta 6 saa olla yhtaikaa lomalla joka viikko. (Eikä sijaisia saada ottaa, mutta yleisesti siis aika hyvä tilanne.)

Mä olin ekassa toive-erässä jo toivonut kesälomaksi kesäkuun alusta 4 ekaa viikkoa. Kaikki muut on esittäny 4vkon toiveitaan tolle päivystysajalle. Tähän asti oh on sanonut jatkuvasti, että mun lomat ok. Täällä on monta hoitajaa, joilla on lomatoive SAMASSA kohtaa kuin viime vuonnakin (eli paras ajankohta, päivystysvahvuus.) Silti he eivät ole tehneet elettäkään siirtääkseen lomiaan edes 2vkolla suuntaan tai toiseen, että saatais lomat sopimaan yhteen. Ensinnäkin kun oon vihjannut, että esimies on määrittänyt HYVÄKSI lomakaudeksi meille 1.6-15.8. välise ajan, niin siltikään nämä eivät tajua, että myös ennen juhannusta voi jäädä lomalle.

Nyt sit tänäaamuna OH sanoi mulle kokouksessa, että siirtäisinkö mä lomaani toukokuulle!!!  huh.gif Mä sanoin vain tiukan EI:n. Oh siihen sitten tokaisi, että "no, sitten vaan punakynä viuhuu". EI VARMAAN VIUHU, jos muut ei voi siirtää heinäkuulta lomatoiveitaan edes kesä- tai elokuulle, niin en mäkään siirrä toukokuulle lomiani jonne kukaan muu ei todellakaan MINÄÄN vuonna meillä ole joutunut 4 vkostaan siirtämään.

Ihan vitun epäreilua, mut niin se varmaan voi sit tehdä?!  huh.gif Tiedän kyllä, että touko- ja syyskuukin on loma-ajankohtia, mutta kun niitä ei meillä kukaan muukaan joudu käyttämään. Mä oon kuitenkin kolmen lapsen yh ja lapsen koulun kesälomasta muutenkin hankala löytää kaikille viikoille sille hoitaja. (7v)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...