spärlä Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Nyt kaikki kilvan käyttämään vaalikonetta osoitteeseen: http://www.tehy.fi/vaalit/vaalikone/ Einstein oli idiootti (poika 6v) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smeichel Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Jee mä sain itteni parhaaks vaihtoehdoks ja prosentteja 98,68 ;D Live Healthy Die Anyway Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapaa Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Ai. Mä sain sut valtuustovaaleissa viidennelle tilalle. Itse olin toisena... ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Jee mä sain itteni parhaaks vaihtoehdoks ja prosentteja 98,68 ;D Säkin siis oot samaa mieltä itses kanssa. Onnittelut! :nauraa: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smeichel Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Sattu olee hyvä päivä eikä tarvinnut tapella itseni kanssa ;D Live Healthy Die Anyway Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mielenterveystyöntekij Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 No nyt kun ennätin valita vaalipiirinkin niin kärjessä oli ; Timonen Irma, Seila Päivi, Kosonen Ritva ja Lindblad Salla. Tarja Tallqvist jäi viimeiseksi liittokokousehdokkaissa ja valtuustossa siajalle 409. Silti täytyy todeta ettei kukaan edelllämainituista(kaan) saa ääntäni :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satu Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Liittokokousvaalit 1. 81.03 Salonoja Suvi Uusimaa 2. 80.93 Eriksson Jan-Olof Uusimaa Valtuustovaalit Sija Osuma% Nimi 1. 82.09 Kaikkonen-Tiensuu Helena 2. 81.22 Honkakoski Juha 3. 81.03 Salonoja Suvi 4. 80.93 Eriksson Jan-Olof Oskuuu päästätkö lukee Äijjii jos äänestän sua :) - Satu Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Joo Tarja Tallqvist tuli sijalle 394. Kyllä tää vaalikone näyttäs pelittävän. :) Heh, Tarjalla on näköjään aika selkeet mielipiteet http://kone6.zef.fi/tehy/player/list.php?nid=689&s=2ot9hkfcqu18boet4r98i4fap5 muoks: Katos, Sadullakin tuli melkein täysosuma ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapaa Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Kuule... minä olin sentään toisena tuossa sadun valtuusto ehdokkaista... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Kuule... minä olin sentään toisena tuossa sadun valtuusto ehdokkaista... :) Niin niin, mähän sanoin että *melkein* ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smeichel Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Joo Tarja Tallqvist tuli sijalle 394. Kyllä tää vaalikone näyttäs pelittävän. :) Heh, Tarjalla on näköjään aika selkeet mielipiteet http://kone6.zef.fi/tehy/player/list.php?nid=689&s=2ot9hkfcqu18boet4r98i4fap5 Jep, änkyrä mikä änkyrä ;D Praise the Lord! Live Healthy Die Anyway Link to comment Share on other sites More sharing options...
sh90 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Yli 89 % ekalla (=Paula Lähteenaho, vas+sit. Uusimaa), viidellä sopivimmallakin kaikilla yli 85% samoja. Huonoimmin sopivillakin jotain liki 70% luokkaa. Aika huono erottelykyky siis tällä vaalikoneella, suuri osa ehdokkaista ei ole muuten kommentoinut kysymyksiä tai vastauksiaan. Onkohan kysymykset ja väittämät liian yleisiä? Minkä olette nähteet/kokeilleet kaikkein rakaisevimmaksi kysymykseksi omalla kohdallanne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapaa Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Voi olla, että kysymykset ovat aika yleistäviä ja eivät mitenkään hirveesti erottavia... En osaa sanoa yhtä ratkaisevaa kysymystä, mutta tuo minusta on ehkä kokonaisvaltaisin ja siinä varsin merkittävä..., mutta onko se merkittävin tai ratkaisevin, ei ehkä, mutta siis tärkeä... "1. Tehyn tulee tiukentaa työehtojen valvontaa ja epäkohtiin puuttumista" ps. sh90, etkä itse pärjännyt itsellesi, kuten "lähes" kaikki muut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sh90 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Kuka väitti, että olisin ehdolla :) No, en ole. Voi olla, että tuo esittämäsi vaikuttaa, ehkä myös se yksityistämiskysymys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
huolenkantaja Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 On kyllä aika ympäripyöreitä kysymyksiä :- Oliko se lopulta niin, että jokainen "puolue" sai laittaa koneeseen oman kysymyksensä? En muista mitä asiasta on puhuttu. Jos näin on, niin silloin merkittävämmäksi kysymykseksi VV:n osalta nousee tietysti se, missä kysyttiin onko Tehyssä keskusteltu avoimesti vaaliasioista. VVhän on ajanut juuri sitä asiaa, ettei peliä pelata kenenkään selän takana puoluesidonnaisesti. Noh, mun tuloksissa oli kaikki ensimmäiset VVläisiä. Kaipa se on sitten heistä jotakuta äänestettävä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Oliko se lopulta niin, että jokainen "puolue" sai laittaa koneeseen oman kysymyksensä? Viestintäyksikkö teki ne, tossa heidän johtajan intro asiasta https://www.tehy.fi/jasensivut/?x1541656=16620354 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapaa Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Kuka väitti, että olisin ehdolla :) No, en ole. Voi olla, että tuo esittämäsi vaikuttaa, ehkä myös se yksityistämiskysymys. Sori... Itseasiassa luulin, että olisi ehdolla... Juu, itse en hirveesti tykännyt niistä yksityistämis kysymyksistä... Hankala vastata. Eli pitäisikö yktyiset tervhuollon firmat olla suomalaisessa omistuksessa. Ku ei hirveesti hinku sitä yksityistämistä, niin mitä vastaa...? Jos pakko valita, onko suomalainen, vai ulkomaalainen, niin asia on selvä, mutta silti... Toinen kysymys, mikä viittasi samaan, oli se, että pitäisikö ed. kunnan huolehtia terv. palveluista... Kyllä vai ei... Toisaalta jos vastaa ei, niin tulee kuva, että kaikki pitää yksityistää, mutta on sekin vaihtoehto, että osin valtio hoitaisi... ;D Ei välttämättä maailman realistisin, muttei mahdottominkaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mielenterveystyöntekij Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Juu, itse en hirveesti tykännyt niistä yksityistämis kysymyksistä... Hankala vastata. Eli pitäisikö yktyiset tervhuollon firmat olla suomalaisessa omistuksessa. Ku ei hirveesti hinku sitä yksityistämistä, niin mitä vastaa...? Samaa mieltä että kun näinkin kattava vaalikone tehdään niin kysymyksiinkin kannattaa hieman satsata, etenkin jos haluttaisiin ehdokkaiden näkemyksiä ja eroavuuksia esiin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Joka tapauksessa hyvä asia että toi perustettiin koska se lisää varmasti osaltaa äänestysaktiivisuutta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapaa Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Niin... ja eiköhän tämä ole vielä laatuaan ensimmäinen ammattiliittovaaleissa..., tästä se lähtee :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teemu Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Olin siis samaa mieltä itseni kanssa :) Mielipiteesi Vertailu Liittokokousvaalit - Keski-Suomi Sija Osuma% Nimi Vaalipiirit 1. 84.09 Leivoaro Teemu Keski-Suomi 2. 82.64 Hujanen Seppo Keski-Suomi 3. 81.81 Haapsalo Kaija Keski-Suomi Kiitos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapaa Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Mutta, näemmä et ole ihan samaa mieltä..., mulla oli rosentti 91... :) Juu, on se tuollaisessa vaalikoneessa oikeasti vaikea saada aivan kohilleen nuo tulokset..., tai tietenkin niillä, joilla on sitä kokemusta nuiden teoista, muista vaaleista...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Niin... ja eiköhän tämä ole vielä laatuaan ensimmäinen ammattiliittovaaleissa..., tästä se lähtee ;D Juu, ens kerralla järjestetään vaaliväittely jota voi seurata livenä intran kautta :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pile Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Valtuustovaalit Sija Osuma% Nimi 1. 82.09 Kaikkonen-Tiensuu Helena 2. 81.22 Honkakoski Juha 3. 81.03 Salonoja Suvi 4. 80.93 Eriksson Jan-Olof Joukosta löytyy lapseni kummi. :) No comments Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mielenterveystyöntekij Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Niin... ja eiköhän tämä ole vielä laatuaan ensimmäinen ammattiliittovaaleissa..., tästä se lähtee :) No ei nyt sentään. Ainakin JHL:n edustajistovaaleissa 2006 oli vaalikone käytössä. ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.