Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitaja opinnot


waakwaak

Recommended Posts

Hei, Opiskelen tällähetkellä lähihoitajaksi ja mietin kovasti jatkanko sairaanhoitajaksi. Mietin lähinnä ikääni ja sitä mitä kaikkea muuta tässä elämässä pitäisi keritä tekemään. Tosiaan olen kyllä vasta 21 vuotias, mutta nämä asiat mietityttää silti.

Eli millä iällä olette aloittaneet sairaanhoitaja opintonne tai päättäneet ne?  ;D

Jään pohdiskelemaan kerkeänkö tehdä kaiken mitä haluan vaikka jatkaisinkin opintojani  :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itse olen aloittanut sh opinnot 19-vuotiaana. Meidän luokan ikähaarukka on 18-48v, että uskon että ehdit kyllä tekemään elämässä vaikka ja mitä, ei se iästäsi kiinni ole. ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ite olen 33 vuotias ja nyt opiskelen lähihoitajaksi, tarkoitus olisi jatkaa opiskelua sairaanhoitajaksi kunhan saan ensin lähihoitaja-paperit  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan vaan mielenkiinnosta... Mitä kaikkea sä waakwaak sitten olet aatellu tehdä jollet meinaa kaikkea ehtiä? Tai siis jos 3,5v sh-opinnot sen eteen meinaa tulla?

Ite 19v kun valmistuin lähäriksi, 22v kun lähdin sh-kouluun. Nyt 24v. 25-vuotiaana pitäis valmistua, taitaa tosin venähtää 26v puolelle... Sitten lisää töitä ja jossain vaiheessa olisi ajatus käydä toinen suuntaava eli erikoistumisopinnot (mitkä, en vielä tiedä. En tosin tiedä mihin aion nykyisissäkään opinnoissa suunnata :)). Ja jos vielä siitä vähän lisää opiskelisi sitten yliopistossa. Hyvin menee jos maisterin paperit olisi takataskussa about 40-45v. Katotaan sitten innon mukaan lisää.

Eli kyllähän sitä ehtii mikäli Luoja vaan suo ;D

Optimisti näkee rinkilän. Pessimisti vain reiän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ite kohta 33v ja sysksyllä jos huolitaan niin sh:ks lukemaan ja mä olen aivan varma, että ehdin tarpeeks olla siinäkin hommassa

- Ei tarinoita vuodet vaihda, ne vaihtaa vain kertojat -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä oon käyny ensin lukion, saanu lakin -04. Sen jälkeen armeija, sitten lähihoitajakouluun, valmistuin -07 jouluna ja -08 tammikuussa aloitin lukemaan sairaanhoitajaksi. Eli kyl se menee sinne 26-vuotiaaksi ennenkuin olen valmis saikkari.

EKG NERD

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä oon noin 30 -vee kun saan SH:n paperit. Ja luulen että kerkeän niitä hommia sitten tekemään ihan tarpeeksi. Ja kerkeän kaikkea muutakin tehdä varmaan riittämiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä valmistuin sh:ksi 33-vuotiaana, sitä ennen olin lääkintävahtimestari-sairaankuljettaja. Ja hyvin oon ehtinyt vaikka mitä tuon 33v. jälkeen tehdä (erota, asua ulkomailla, perustaa perheen...).

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä opiskelin lähihoitajaksi kun olin 18-21v. Nyt sitten tähtäimenä mahdollisesti sh-linja ens syksynä... Ja silloin olen 22v. Äsh vielä kun sais päätettyä onko se sh nyt mua varten vai pitäskö sittenkin opiskella sosionomiksi. MISTÄ SITÄ VOI TIETÄÄ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä opiskelin lähihoitajaksi kun olin 18-21v. Nyt sitten tähtäimenä mahdollisesti sh-linja ens syksynä... Ja silloin olen 22v. Äsh vielä kun sais päätettyä onko se sh nyt mua varten vai pitäskö sittenkin opiskella sosionomiksi. MISTÄ SITÄ VOI TIETÄÄ?

Lähihoitajaksi valmistuin justiinsa tammikuussa kun plakkarissa oli 30v, tarkoitus olis tästä vielä jatkaa sh:ks tai mahdollisesti kätilöks. Meidän lähäriryhmässä tais vanhin opiskelija olla 54-vuotias, joka tapauksessa päälle 50.

- Satu

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...