Jump to content
MAINOS

opiskelun siirto

Recommended Posts

Posted

tarvitsen apua. mitkä on mun vaihtoehdot? muutimme toiselle puolelle suomea. opiskelin amkssa sairaanhoitajaksi, opiskelut alkaneet 2020. kaksi äitiyslomaa hidastaneet osaltaan ja korona toi oman lisänsä. hain siirtohaulla lähemmäs kouluun ajatuksena jatkaa elokuussa. sitä ei hyväksytty koska en voi valmistua määräajassa. määräaika määritelty vuonna 20 eli pitäisi valmistua tänä vuonna. tämä mahdotonta koska vain 60op suoritettu eikä yhtään harkkaa tehty. haluaisin jatkaa opintoja mutta onko tämä mahdottomuus? pitääkö minun irtisanoutua koulusta? mitä voin tehdä. tuntuu ettei edellinen kouluni tukenut opiskelua mitenkään. kaikessa sai yksin pärjätä ja kaikki piti itse tietää. koskaan ei ole opiskelu ollut näin haastavaa. kaikesta on viety ilo.

MAINOS
Posted

Haet uudestaan ja opiskelupaikan saannin jälkeen hyväksi luet jo suoritetut opinnot? Sisäänpääsy eri ammattikorkeakouluihin on helpottunut viime vuosina, koska hakijoita ei ole riittävästi.  Elämä on valintoja. Opiskellakko vai tehdä jotain muuta? Kannattaa miettiä mitä tekee, valmistumisen jälkeen odottaa lähes 100%:n työllistyminen. On työpaikkoja mistä valita, jopa useita tuhansia eri puolilla maata.  

• 1 month later...
Posted

Tätä samaa sanonut kaveri joka hoitoalalla töissä Kuulemma saa lähes valita oman työpaikansa voi toki kehuskellakin kun on Nuori Mies hoitaja. Ehkä sellaista nuoren miehen uhoa tai sitten pitää hyvinkin paikaansa.

MAINOS