Jump to content
MAINOS

Recommended Posts

Posted (edited)

Huvittavaa miten ns. palkankorotukset valuvat hanhen selkään. Hälytysrahat, harmonisointirahat, mitoitukset, smartumit, tyhyrahat ja jopa lisätyökorvauksiin voidaan puuttua muutama mainitakseni. Tämä kaikki hoitajien selkänahasta muiden heikennysten lisäksi.

Samalla akuutti täynnä avatkaa ylipaikkoja osastoille . Ylihoitajia ei näy missään ja täysin turhat maisterit/YAMKt kehittävät suun, perus, patjan vaihto käytänteitä hamaan tulevaisuuteen. Tietoon perustuvaa tietoa pitää olla samalla kun käytäntö hipoo heitteillejättöä ja hoitajien tasolla ei ole mitään väliä. Suurimmat säästöt tulisivat täysin näiden turhien toimien lakkauttamisesta.

STTK: ei puutu mitenkään näihin supistuksiin. Palolan passiivisuus mahdollistaa/myötävaikuttaa hallituksen linjaukset.

Kyllä tällaista lammaslaumaa on helppo johtaa ja jymäyttää.

Aluevaltuustojen ja eduskunnan siskot /veljet hävetkää...

Edited by Haukionkala
MAINOS
Posted

Sote alalla on varmasti jokaisella sairaanhoitopiirillä samoja ongelmia. Mä olen ottanut kauan sitten tavaksi tehdä työt rauhassa itseään kuormittamatta. Tauot suunnilleen ajallaan, en tee lisätyövuoroja sekä lopetan päiväni, kun se on suunniteltu päättyvän. Toivottavasti muutkin toimivat samoin. 

Posted
5.5.2024 klo 08.28, Ariscka kirjoitti:

Sote alalla on varmasti jokaisella sairaanhoitopiirillä samoja ongelmia. Mä olen ottanut kauan sitten tavaksi tehdä työt rauhassa itseään kuormittamatta. Tauot suunnilleen ajallaan, en tee lisätyövuoroja sekä lopetan päiväni, kun se on suunniteltu päättyvän. Toivottavasti muutkin toimivat samoin. 

Juurikin näin 👍

MAINOS