Vapaa Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Yliopistolaki on muuttunut siten, että tohtorikoulutukseen voi hakea myös ylemmän AMK-tutkinnon suorittanut henkilö. Laki puhuu nykyään soveltuvasta korkeakoulututkinnosta ja lopullinen päätös tohtorikoulutukseen otettavista tekee yliopisto. Tästä en lähde kiistelemään. Hyvä jos näin on...., sillä olen ollut siinä ymmärräyksessä, että korkeakoululaki määrittelee edeleen tiedekorkeakoulututkinnon ylemmäksi korkeakoulututkinnoksi.... Mutta, toivokaamme sitten muutaman vuoden päästä kutsua VF:n promootioon ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 En jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta.....Mikä "uusintaoikeus"?? Mä en ainakaan koe oikeutena sitä, että mä saan lisää työtehtäviä, mutta samaa paskaa palkkaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dino Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 En jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta.....Mikä "uusintaoikeus"?? Mä en ainakaan koe oikeutena sitä, että mä saan lisää työtehtäviä, mutta samaa paskaa palkkaa. Ei se automaatio ole että palkka ei nouse uusien tehtävien myötä - neuvottelukysymyshän tuo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.